AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #1 Skrevet 28. desember 2017 Kjæresten min og jeg har vanligvis et godt og kinky sexliv. Vi prøver mye rart og koser oss. Han sover tungt. Her snakker vi flere alarm samtidig for å våkne, borre hull i bakken omtrent for at han skal våkne. Han snakker i søvne også ganske mye. Stort sett morsomme ting eller dirty talk. Så den siste måneden har han begynt med noe rart som han ikke husker noe av dagen etter. Han har begynt å fingre meg mens vi sover. Jeg våkner av fingring/slikking, noe dirtytalk. Det er blander følelser for meg med det for det er godt og jeg får orgasme hvis han holder på litt, men også rart at han ikke husker noe eller vet at han gjør det. Vi kan ha «samtaler» mens han holder uten at han er klar over det. På julaften hos foreldrene hans begynte han å fingre meg og komme med dirtytalk. Jeg spør hvorfor han gjør det og han svarer «dama må bli pult skikkelig av skikkelig mannfolk så hun er fornøyd dagen etter». Jeg ler enda fordi det er morsomt og han aner ingenting. Han tror ikke på halvparten jeg forteller dagen etter. Han husker jo ingenting. Sette opp kamera?! Anonymkode: b74c4...07d 2
Katten.2.0 Skrevet 28. desember 2017 #2 Skrevet 28. desember 2017 Jeg gjør det og husker minimalt etterpå. Skuffende!
QueenOfTheSidewalk Skrevet 28. desember 2017 #3 Skrevet 28. desember 2017 Sett på noe som tar opp det han sier 2
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 28. desember 2017 #4 Skrevet 28. desember 2017 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #5 Skrevet 28. desember 2017 44 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Jeg gjør det og husker minimalt etterpå. Skuffende! Hvilken del gjør du?! Hvordan reagerer kjæresten? Anonymkode: b74c4...07d
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #6 Skrevet 28. desember 2017 40 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Finnes apper som starter når den hører lyd, altså snakking. Søke litt på det, jeg da! Anonymkode: b74c4...07d
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #7 Skrevet 28. desember 2017 43 minutter siden, Evilposelos skrev: Sett på noe som tar opp det han sier Må nesten prøve ☺️ Anonymkode: b74c4...07d
Katten.2.0 Skrevet 28. desember 2017 #8 Skrevet 28. desember 2017 20 minutter siden, AnonymBruker said: Hvilken del gjør du?! Hvordan reagerer kjæresten? Anonymkode: b74c4...07d Har både fingret, slikket og knullet i søvne. Får generelt sett ikke negativ tilbakemelding, og hun dytter bare hånda bort om hun er for trøtt. Pleier ofte å vekke mine partnere med sex om jeg er den første som våkner.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #9 Skrevet 28. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: han svarer «dama må bli pult skikkelig av skikkelig mannfolk så hun er fornøyd dagen etter».! Anonymkode: b74c4...07d Han har hvertfall skjønt det! Anonymkode: 130c7...a89
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå