Gå til innhold

Hvordan forholde meg til tantebarnet mitt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger her i livet omhandler ikke situasjoner deg, men andre! Betyr det mye for henne innretter du deg, for deg burde et navneskifte hos slektninger ha veldig liten praktisk betydning. Skjerp deg! 

Anonymkode: 35dcf...b4f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som om du er deprimert, jeg ville ha prioritert familien og prøvd å fått en sykemelding. Enten 100% eller gradert. Så ville jeg forsøkt familievernkontoret eller privat parterapi. Bli enige om arbeidsfordeling osv. Lær å gi hverandre omsorg, forsøk å få barnevakt og ha litt tid sammen.

Det er tøft med en liten, har vært der selv. Anbefaler ikke å få et barn til før dere har det bedre sammen, vi gikk fra hverandre etter at nr.2 kom. 

Anonymkode: e57fa...6c8

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som om du er deprimert, jeg ville ha prioritert familien og prøvd å fått en sykemelding. Enten 100% eller gradert. Så ville jeg forsøkt familievernkontoret eller privat parterapi. Bli enige om arbeidsfordeling osv. Lær å gi hverandre omsorg, forsøk å få barnevakt og ha litt tid sammen.

Det er tøft med en liten, har vært der selv. Anbefaler ikke å få et barn til før dere har det bedre sammen, vi gikk fra hverandre etter at nr.2 kom. 

Denne ble posta under feil innlegg, vet ikke hva som skjedde😱

• 2 uker senere...
Skrevet
On 2.1.2018 at 10:53 AM, AnonymBruker said:

Noen ganger her i livet omhandler ikke situasjoner deg, men andre! Betyr det mye for henne innretter du deg, for deg burde et navneskifte hos slektninger ha veldig liten praktisk betydning. Skjerp deg! 

Anonymkode: 35dcf...b4f

enig.

Anonymkode: 37fe0...237

Skrevet

Det ble plutselig helt stille fra TS?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...