AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #1 Skrevet 27. desember 2017 Jeg har tidligere bestilt noen paletter fra Kat Von D, Huda beauty og Violet Voss og eyelinere og liplinere fra Sephoras eget merke. Jeg syns det er artig å lese om hva folk har kjøpt pluss at det er fint med tips Du trenger ikke svare hvis du aldri bestiller derfra. Må liksom nevne det siden dette er KG hvor det ellers kommer ti svar om at de aldri bruker pengene på slikt tøys Anonymkode: 111c4...134 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #2 Skrevet 27. desember 2017 Too Faced Anonymkode: a73ce...8e4 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #3 Skrevet 27. desember 2017 Bruke ikke pengane mine på sminke der Anonymkode: 54e8f...0e4 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #4 Skrevet 27. desember 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Too Faced Anonymkode: a73ce...8e4 Ja, det har jeg faktisk også handlet! Glemte det Anonymkode: 111c4...134
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #5 Skrevet 27. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bruke ikke pengane mine på sminke der Anonymkode: 54e8f...0e4 Står tydelig skrevet i HI:Du trenger ikke svare hvis du aldri bestiller derfra. Må liksom nevne det siden dette er KG hvor det ellers kommer ti svar om at de aldri bruker pengene på slikt tøys Anonymkode: a73ce...8e4 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #6 Skrevet 27. desember 2017 Har ikke bestilt fra nettet enda, men når jeg er på Sephora kjøper jeg deres eget merke, makeup forever og nars. Fra nars kjøper jeg alltid blush - orgasm. I sommer kjøpte jeg noe fra marc jacobs. Anonymkode: 57d1c...f9b 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #7 Skrevet 28. desember 2017 20 hours ago, AnonymBruker said: Har ikke bestilt fra nettet enda, men når jeg er på Sephora kjøper jeg deres eget merke, makeup forever og nars. Fra nars kjøper jeg alltid blush - orgasm. I sommer kjøpte jeg noe fra marc jacobs. Anonymkode: 57d1c...f9b Gode tips! Anonymkode: 111c4...134
Vampen Skrevet 28. desember 2017 #8 Skrevet 28. desember 2017 Mye av det samme som deg. 😊 Jeg elsker palettene til Huda, så de har jeg bestilt der. I tillegg blir det Tarte, Kat von D, ABH, Makeup forever, Too faced, Urban decay og lignende.
Eselører Skrevet 28. desember 2017 #9 Skrevet 28. desember 2017 Har beauty på nettet i mange år, men har aldri handlet der. Må man betale for frakt?
Gjest Solsmil Skrevet 28. desember 2017 #10 Skrevet 28. desember 2017 Åh - sephora <3 der har jeg bestilt mye! De merkene jeg har kjøpt mest fra er: - Kat von D (konturpalettet, ink liner (verdens beste eyeliner) og Liquid lipsticks (de er supergode)). - Too Faced (chocolate bar, semi sweet chocolate bar, sweet peach palett, hangover primer, better than sex mascara) - sephora sitt eget merke, er veldig glad i de Sheet-maskene - tarte (har bestilt flere ting, men kommer bare på tartelette in bloom)
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #11 Skrevet 28. desember 2017 Too faced selger de på douglas i Oslo nå, men bestiller der via nett. Bestilte det på Sephora før, men ble sykt dyr frakt. Det jeg kjøper nå er Kat von D og Nars egentlig. Har lyst til å prøve masse mer, særlig alle de value kits som de har rundt juletiden. Det er jo i grunn billig, men frakt og toll ødelegger litt 😱 Anonymkode: 8a53a...6a3
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #12 Skrevet 28. desember 2017 Litt utenfor topic, men har de sephora i London eller omegn? Har SÅÅ lyst på Huda desert dusk, har rosegold kjøpt på sephora (på nett) fra før. Anonymkode: bdd94...7df
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #13 Skrevet 29. desember 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Litt utenfor topic, men har de sephora i London eller omegn? Har SÅÅ lyst på Huda desert dusk, har rosegold kjøpt på sephora (på nett) fra før. Anonymkode: bdd94...7df Nei, Sephora finnes ikke i England.. Anonymkode: 57d1c...f9b
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2017 #14 Skrevet 29. desember 2017 Kjøper sjeldent på sephoras nettsider, men handler heller masse når jeg er i butikkene fysisk og kan få prøvd det ut. Var sist innom i nyc for en måneds tid siden kjøpte dette: Kat von d: 2 tattoo liners, shade and light contourkit og 2 liquid lipsticks i fargene bow n arrow og lolita 1. Hourglass sin stickfoundation MAKE UP FOR EVER sin step 1, skin equalizer i smoothing Urban decay sin naked skin concealer Too faced: Born this way foundation, chocolate soleil, peach palette, love blushen og peach setting sprayen Har altfor mye sminke fra før av, så dette var for det meste refills av ting jeg har gått tom for fra nå av er det shoppestopp Anonymkode: c7373...8a3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå