Gå til innhold

Spørsmål til menn..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan dere runke med kondom så det ikke blir så mye gris. Eller funker ikke det for dere? 

Hilsen tenåringsmor. 

Anonymkode: cbdfd...505

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går jo. Men det er jo ikke noe problem uten heller. En klut og litt papir for å tørke opp. 

Når jeg var tenåring var det såpass flaut at det var om å gjøre å ikke etterlate noen spor, så noe søl ble det ikke. Det ble det først når jeg begynte å få besøk av kjæresten :fnise:

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Det er mulig. Og det er og mulig å gjøre det uten kondom og ikke grise. 

Så nå skal du ha en "trivelig" samtale med din sønn??

Skrevet

Hvis sønnen din klarer å bæsje uten å grise burde han klare det sammen når han onanerer. 

• Liker 1
Skrevet

Det går vel sikkert, men blir mindre gris av å komme på magen å tørke det bort eller komme i rett i toalettpapiret.

Skrevet

Nei, runke med kondom skjer ikke for min del. Det ville ødelagt mye av nytelsen. Men dersom det blir masse klin, er det lurt å lære teknikker. Sånn som feks å holde hånda over akkurat når man kommer. 

Skrevet

Nei. Det er ikke digg med kondom uansett om det er håndjobb, fleshlight eller vagina. 

Men med en magic wand vibrator. Så blir det for sensitivt å ha det rett på hodet. Så bruker man gjerne undertøy under og lar det vibrere gjennom undertøyet. Da kommer man i undertøyet som man bare kan hive til vask. Da blir det lite gris. 

Anonymkode: 5bcfa...8c5

Skrevet

Hva hjelper det deg at andre menn runker med kondom? Tipper du ikke har halve KGs befolkning av menn på det rommet...

Anonymkode: 3f08f...2f0

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Kan dere runke med kondom så det ikke blir så mye gris. Eller funker ikke det for dere? 

Hilsen tenåringsmor. 

Jeg prøvde for å teste ut det med kondom. Var litt spennende, men ikke særlig effektivt for min del. Så kan jo hende at sønnen din var som meg og bare nysgjerrig. 

Anonymkode: 46521...e68

Skrevet

Tenåringsmødre må rett og slett tåle noen ekle sokker og håndklær..

Hvis du synes du MÅ så plasser dorull og søplebøtte på rommet hans.

Vi blander oss da ikke opp i ronkingen til sønnene våre...

• Liker 1
Skrevet (endret)

runking med kondom er meningsløst og ikke godt. Dessuten; halve moroa med runkingen er jo nettopp spruten! Å holde orgasme og sprut fanget inni en kondom er for meg et slags signal om at runking og sæd er noe å skamme seg over. Jeg liker å sprute over meg selv, på mage bryst, ansikt, munn, og jo mer jo bedre. Tror de fleste av gutter/menn er stolte av spruten, en del av manndommen, liksom. Så husk jenter; Fri sprut!

sef, kondom er superviktig ved ONS etc,  så kondom må brukes masse!! men som et middel for å hindre søl - nei, nei nei!

Endret av Dathos
  • Liker 2
Skrevet

Å runke med kondom på tar vekk all gleden. Om du har en tenåring i hus ikke ta fra han runkegleden. Vær overbærende om du feks finner sæd opp etter veggen. For en ung gutt er det fascinerende å la satsen få fritt leide. Å høre spermen smelle en halvmeter mot veggen vekker tenåringsminner. Vær heller ikke overrasket om sønnen din stjeler undertøyet ditt for å bruke som pirrende runkeklut. 

Anonymkode: fe19a...259

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen tenåringsmor. 

Griser sønnen din???

Anonymkode: 3a06b...0c9

Skrevet

Ser for meg den samtalen med sønnen din. Det er jo ikke det man bruker kondomer til. 
Litt vel prippent, spør du meg. 

Mitt råd: Ikke bland deg. La han runke i fred :-)

• Liker 2
Skrevet

Dette er vel en fin anledning å lære ham å vaske egne håndklær og tømme eget søppel.

Anonymkode: 04c39...4c8

• Liker 1
Skrevet

fins jo alltid fleshlight, da vil d jo ikke komme på klær.

Anonymkode: 282b0...31b

Gjest Axl Rose
Skrevet

Har aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det. Det er bare sperm. Går an å tørke bort. Det beste er når noen svelger det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...