Gå til innhold

Hvor mange 10ere har du møtt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange som du vil si er 10ere utseendemessig har du møtt? Med 10er mener jeg at du synes de ikke kunne vært penere. Man vurderer hele pakken utseendemessig. Alt fra ansiktet til kroppen. 

Selv er jeg mann og tror jeg kun har møtt en dame jeg vil si var 10er.  Altså møtt mange andre veldig pene damer, men syntes hun både hadde hele pakken samt en del ekstra.  Hun var vel også "klassisk pen". 

Anonymkode: 10dd9...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, SlemUlv said:

Alt for mange, til at jeg holder tall på det. 

Takk for svaret uansett. Er jo derfor jeg lagde tråden for å se folks forskjellige vurdering av utseende. :)

TS

Anonymkode: 10dd9...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror aldri jeg har møtt en 10er, faktisk. Jeg har møtt mange utrolig pene mennesker, og er selv sammen med en veldig kjekk mann, og jeg får ofte høre at jeg er pen selv, men ingen av oss er perfekte. Ingen er perfekte, egentlig. Men kjæresten min er av de kjekkere menn jeg har møtt, så at han at på til var klar for et forhold (selv om vi ikke startet slik), og var hyggelig, grei, og har livet på stell, var jo bare pluss i boka. :) men det er mange pene både kvinner og menn der ute :)

Anonymkode: 5e43a...cf3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at det blir mange 10ere hver gang jeg panter flasker!

Men seriøst er det noen som vurderer mennesker på likedan måte som en film blir vurdert på IMDB?

En 10er for deg kan like så godt være en 4er for meg. Hvordan avgjør man om hvem som har rett? Håndbak? For meg rangerer jeg mennesker høyere hvis de har en bra utstrålende personlighet. Da spiller det ingen rolle hvor pen de er. 

Anonymkode: 48d39...95a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mange som du vil si er 10ere utseendemessig har du møtt? Med 10er mener jeg at du synes de ikke kunne vært penere. Man vurderer hele pakken utseendemessig. Alt fra ansiktet til kroppen. 

Selv er jeg mann og tror jeg kun har møtt en dame jeg vil si var 10er.  Altså møtt mange andre veldig pene damer, men syntes hun både hadde hele pakken samt en del ekstra.  Hun var vel også "klassisk pen". 

Anonymkode: 10dd9...37d

Har hverken telt, eller estimert noen til å være enten 10`ere eller et annet tall som liksom skal si noe om utseendet.

Jeg har sett mange damer, de aller fleste har et eller flere tiltrekkende trekk ved seg selv. Noen er søte, noen er sexy, noen tenker man "wow" over når man ser de første gangen. Og for meg er ikke det synonymt med en strøken kropp og ekstremt pent ansikt. Det kan likegodt være den lubne jenta med det sjarmerende smilet.

Hvis en jente/dame med såkalt perfekt kropp og ansikt viser seg å ha en grusom personlighet, faller den personen SÅ mye ned i attraktivitet.

Så jeg dømmer ikke noens attraktivitet bare basert på utseende lenger. For meg vil vel 10`eren alltid være den jeg er forelska i, eller er sammen med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er pent?

Selv syns jeg enkelte menn er mye penere enn fotomodellene, mer fordi de har noe udefinerbart enn bare det billedskjønne øyeblikket da de var 23 år 40 dager 30 min og 40 sekunder gamle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, yeans said:

Hva er pent?

Selv syns jeg enkelte menn er mye penere enn fotomodellene, mer fordi de har noe udefinerbart enn bare det billedskjønne øyeblikket da de var 23 år 40 dager 30 min og 40 sekunder gamle..

Det kommer vel frem i åpningsinnlegget mitt? Jeg skriver jo at man selv bestemmer hva man mener er pent. Om du bare har møtt en 10er og han er en spedalsk mann så er det helt greit! Det er opp til deg å bestemme. 

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Ser at det blir mange 10ere hver gang jeg panter flasker!

Men seriøst er det noen som vurderer mennesker på likedan måte som en film blir vurdert på IMDB?

En 10er for deg kan like så godt være en 4er for meg. Hvordan avgjør man om hvem som har rett? Håndbak? For meg rangerer jeg mennesker høyere hvis de har en bra utstrålende personlighet. Da spiller det ingen rolle hvor pen de er. 

Anonymkode: 48d39...95a

Det kommer vel frem i åpningsinnlegget mitt? Jeg skriver jo at man selv bestemmer hva man mener er pent. Om dere bare har møtt en 10er og han er en spedalsk mann så er det helt greit! Det er opp til dere å bestemme. 

 

28 minutter siden, mittnavn said:

Ingen som jeg kommer på. Har møtt mange veldig pene folk, men har ikke ratet de.

Skjønner egentlig ikke problemet med å bruke tallkarakter i stedet for ord som "veldig pen". Men om du heller ønsker å bruke dine uttrykk så bruk gjerne det. 

 

Anonymkode: 10dd9...37d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer vel frem i åpningsinnlegget mitt? Jeg skriver jo at man selv bestemmer hva man mener er pent. Om du bare har møtt en 10er og han er en spedalsk mann så er det helt greit! Det er opp til deg å bestemme. 

Det kommer vel frem i åpningsinnlegget mitt? Jeg skriver jo at man selv bestemmer hva man mener er pent. Om dere bare har møtt en 10er og han er en spedalsk mann så er det helt greit! Det er opp til dere å bestemme. 

 

Skjønner egentlig ikke problemet med å bruke tallkarakter i stedet for ord som "veldig pen". Men om du heller ønsker å bruke dine uttrykk så bruk gjerne det. 

 

Anonymkode: 10dd9...37d

Øi så hissig da? Spørsmålet mitt var ikke myntet på deg. Mer en filosofisk ut i lufta spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, yeans said:

Øi så hissig da? Spørsmålet mitt var ikke myntet på deg. Mer en filosofisk ut i lufta spørsmål.

Du kan roe ned persondebatten. :) Tråden handler ikke om hvor hissig du mener jeg er. 

Anonymkode: 10dd9...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kan roe ned persondebatten. :) Tråden handler ikke om hvor hissig du mener jeg er. 

Anonymkode: 10dd9...37d

Greit. Glem at jeg forsøkte å forklare svaret mitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror jeg kun har møtt en jente som var 10-er ansiktsmessig uten sminke. Hennes kropp var mer gjennomsnittlig.

Synes kjæresten min har den diggeste kroppen jeg har sett. Måtte konse for å ikke stirre for mye første gang jeg så henne. 

Anonymkode: 11c86...5eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Perfekte ansikt vil jeg si at jeg gjennomsnittlig ser minst et par i uken. Er mange som har ekstremt vakre ansikter men som er innbyrdes veldig forskjellige. De perfekte er der alt i ansiktet passer perfekt, uavhengig av om nesen er stor eller liten, øyenene er smale er store osv. Rett og slett og mange vakre mennesker der ute, men da baserer jeg meg først og fremst på kvinner med sminke da man sjeldent ser kvinner uten sminke.

Anonymkode: ac824...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...