Gjest sexysadie Skrevet 8. august 2002 #21 Del Skrevet 8. august 2002 D er så jeg nesten ikke tror d jeg selv leser; Jenter skrever for mye.... og er for våte???????? Jeg gidder iallfall ikke å ligge der å være tørr som knusk bare fordi en eller annen tulling skal ha d "så bra" . Jeg mistenker deg pinadø for å ha en utrolig liten kuk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anton Skrevet 9. august 2002 #22 Del Skrevet 9. august 2002 Dette svarte jeg deg i "bakfratråden", sexysadie, hvor du hadde plassert feil spørsmål i forhold til tema.. "sexysadi: Jeg har ikke sagt at dere er FOR våte, men jeg har sagt at dere skrever for mye. Er det bare jeg her, som har såpass til redskap, at jeg kan trenge helt inn, når hun har lårene sammen? Bunner sarkasmene i det frustrerende faktum at typene deres ikke KAN komme ordentlig inn i dere med mindre dere skrever langt ut? Altså en slags sarkasme som forsvarsmekanisme?" Snakk om at du ovenfor her snur ting på hodet, har du svært liten sexerfaring, slik at du ikke vet hvordan saker og ting egentlig funker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 9. august 2002 #23 Del Skrevet 9. august 2002 Hei Anton!!! Tror, etter å ha lest en del av dine innlegg, at det er du som ikke har den helt store seksuelle erfaringa... Det virker på meg som du er en smule egosistisk!? Vi jenter må da få lov til å skreve så mye vi vil hvis vi nyter det? Så får du ta hensyn til det, og heller ta deg en runk etter at du har tilfredstilt jenta!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 9. august 2002 #24 Del Skrevet 9. august 2002 Mulig du har det mega-utstyret, ihvertfall i lengden. Men dersom du hadde hatt bredden som skulle til, så hadde du vel ikke slitt med at du ikke følte noe særlig når jenta blir våt og skræver, hadde du vel? Nå kan det jo hende våre menn lyver for oss, men det er visst svært få (bortsett fra deg og waco) som kjenner særlig til problemstillingen du beskriver. At det kan være godt også å gjøre det med samlede ben er jo greit nok, men det er jo en helt annen stilling. Å begynne å sammeligne forskjellige stillinger er jo bare personlig synsing og hva hver forskjellig av oss liker best. At du liker det når kvinnen ligger med samlede ben er jo bra for deg, opplys din madamm om det! At det skal ha noe som helst med hvordan jeg bør ha sex med min type, er jo litt tåpelig påstand! Min sexpartner kjenner meg selv om jeg skræver i misjonæren, at andre stillinger også kan være minst like gode er greit, men at jeg liker det ene og du liker det andre er jo helt naturlig, eller? At friksjonen i seg selv blir mindre når det blir innmari vått vet vel alle som har vært innmari våte! enten tørker man da av noe av fuktigheten, eller man bytter til en annen stilling. eller man bruker musklene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HenrikB Skrevet 9. august 2002 #25 Del Skrevet 9. august 2002 Helt enig, de skrever for mye. Jeg kjenner ingenting når jenta skrever helt, og det gjør ikke hun heller. Når bena er samlet er det deilig, og det blir mye heftigere. Rart at dere kvinner her ikke har prøvd det, de fleste jenter jeg har hatt sex med gjør det uten at jeg trenger å spørre dem en gang! Jeg har ikke den største penisen, men heller ikke veldig liten, den er 11 cm og duger bra i senga. De kvinner som har svart her viser liten vilje for at sexen skal bli deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anton Skrevet 9. august 2002 #26 Del Skrevet 9. august 2002 Ei jente fortalte meg at hun ikke fikk orgasme med noen mann, uten at hun hadde samlede ben, og knipte sammen. Gjett om jeg liker henne.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rioja Skrevet 9. august 2002 #27 Del Skrevet 9. august 2002 Har du fått inntrykk av at vi jenter her på KG har dårlig sex??? HA!!! Og det fordi vi liker å skreve litt med bena innimellom??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tor Divel Skrevet 9. august 2002 #28 Del Skrevet 9. august 2002 På meg virker det som damene her inne hele tiden er i forsvarposisjon til alle tips/forslag fra oss menn, det blir liksom litt for dumt... Jeg er enig, det blir ikke mye "riktig følelse" når hun skrever så mye hun orker, og er ganske våt... det vet de fleste menn... Min erfaring er at de kvinnene som samler bena litt mer, også SELV nyter mer, men jeg skal jo ikke feie av banen de jentene her inne som det funker bra for med å skreve mye...hvis han også er fornøyd.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. august 2002 #29 Del Skrevet 9. august 2002 Det er nok mere friksjon med bena samlet, men det er da deilig å komme lengst mulig inn også! Og man kommer lengst inn når hun skrever mest mulig. Derfor er det flott å kunne variere stillingene - det er da ingen som bruker bare en stilling (håper jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 9. august 2002 #30 Del Skrevet 9. august 2002 Anton: Les hovedinnlegg en gang til og så vil du se hvor jeg har "jenter er for våte" ifra ellers da så er vi nok alle "rimelig uerfarne"; vi vet ikke halvparten enn d vi kan tenke oss å vite innen sex! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Exodus Skrevet 10. august 2002 #31 Del Skrevet 10. august 2002 Synest Misjonæren er kjedelig i utgangspunktet jeg ( tror det kan ha noe med at madammen får vondt da....) Doggy Style :D Ex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. august 2002 #32 Del Skrevet 12. august 2002 Jeg foretrekker at jenta skrever mest muliig, selv om det kanskje blir litt mindre friksjon. Følelsen av å komme HELT inn - og samtidig SE det - er ubeskrivelig deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2002 #33 Del Skrevet 12. august 2002 Vi varierer vi. Og hvis jeg har lyst til å skreve, så gjør jeg det, og bruker musklene i skjeden til å være trang for ham... han digger det, synes jeg er trang og god uansett om jeg skrever eller ikke. Men han har jo god størrelse da mulig jeg er heldig... Tren musklene i skjeden, jenter... blir bedre for dere selv også!! Jeg har til og med fått barn, er ti år eldre en min "stud" på 20 og har gjennom å trene musklene i skjeden null problemer med verken det ene eller det andre. Treningen er dødskjedelig, men første gang han stønnet "du er så trang og god" (for øvrig i misjonærstillingen..) var det jammen verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 12. august 2002 #34 Del Skrevet 12. august 2002 Anton En variant av "misjonæren" er å få dama di til å slynge bena sine om halsen din; da vil du både komme "helt inn" og d vil stramme om pikken din,da vil du nok like at hun er våt i "misjonæren"!!! Lykke til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 12. august 2002 #35 Del Skrevet 12. august 2002 Dette er en helt utrolig latterlig diskusjon!!!!!!!!!!!!!!!! Lurer på om han Anton egentlig er han derre..... hva het han nå igjen....... Aslak(????) - han som drev på med den om at analsex er synd osv. Kanskje er de en og samme person, men som gjør alt for og provosere???????? Skrever for mye...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 12. august 2002 #36 Del Skrevet 12. august 2002 Hmmm.... Anton, Anton.... Det er faktisk noen med erfaring på dette feltet her, så det blir litt dumt å komme med slike påstander når man ikke er så erfaren selv.... Du kan umulig ha hatt mye sex med de påstandene der. Jeg synes du skal ta en kikk på svarene til Aline. Tror hun treffer spikeren på hodet her. Det er riktignok et problem for mange at jenter er for dårlig trent der nede, og det finnes ikke noe deiligere enn ei dame som vet å bruke muskler. Slik du beskriver situasjonen, vil jeg si at dama di bør begynne å trene. Det er tydelig at hun ikke passer til penis-størrelsen (les: tykkelsen) din dersom hun ikke kan sprike skikkelig uten at du mister friksjonen. Det er selvfølgelig en lei situasjon, og det er jo ingenting DU kan gjøre, for du er jo født slik. HUN derimot, kan trene seg skikkelig opp, slik at dere begge kan få mye ut av misjonæren igjen. Ei jeg fløy med for lenge, lenge siden, kunne knipe rundt finger'n min så det nesten gjorde vondt, og en penis er som oftest en del tykkere enn en finger.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå