AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #1 Skrevet 27. desember 2017 Hadde sex med typen i julen. Jeg har vært nysgjerrig på reaksjonene og hva som skjer når jeg stikker fingrene i rumpa hans, når vi har sex. Har ikke snakket så mye om det, og de gangene når vi har gjort det, har han vært usikker. Det er noen måneder siden sist gang. Gjorde det i helgen. Smurte inn fingrene med olje når jeg hadde oral og onanerte han. Han var veldig kåt etter å holdt på sånn et kvarters tid. Han jukket å vrei seg , mens han stønnet. Jeg fikk plutselig et innfall og lot fingrene skli inn i han bak. Har lest endel om det og viste jeg måtte finne prostata eller hans g-punkt. Han stønnet intenst å vrei seg som en orm. Litt usikker først om det var digg, men skjønte snart at det var suuuuperdigg. Han mumlet noe først og virket litt usikker, men stønnet bare mer og mer. Kjente prostata vokste å ble ruglete. Presset to fingertupper mot prostata og sirklet rundt og rundt. Kroppen hans levde sitt eget liv, han stønnet intenst å nærmest ropte høyt når orgasmen kom. Han kastet hodet bakover, øya rulla bak i hodet på han, i det samme tok han spenntak i senga med begge armene og stivnet når orgasmen kom. Den varte mye lengre enn vanlig å han ristet fælt. Han kom til seg selv med et sukk og stønnet frem,herregud så vilt det var Etterpå ble han litt flau over å vært så vill og at han mistet kontrollen. Så sa han at jeg ikke hadde spurt om lov, men at det var det diggeste han hadde opplevd. Anonymkode: 3b180...45b 6
Gjest Alterego666 Skrevet 27. desember 2017 #2 Skrevet 27. desember 2017 Så bra! Virker helt fantastisk.😊
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #3 Skrevet 27. desember 2017 7 minutter siden, Alterego666 skrev: Så bra! Virker helt fantastisk.😊 Han syns det var helt fantastisk. Han har spurt om jeg vil gjøre det igjen. Han ønsker det litt mer planlagt, sist gang viste han Nothing før fingrene sklei inn i han. Anonymkode: 3b180...45b 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #4 Skrevet 27. desember 2017 Runketråd. Anonymkode: e88df...3fc 7
Gjest Alterego666 Skrevet 27. desember 2017 #5 Skrevet 27. desember 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Runketråd. Anonymkode: e88df...3fc Du virker skråsikker på det. Jeg er ikke så sikker. Ikke runker jeg til den heller....
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #6 Skrevet 27. desember 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Runketråd. Anonymkode: e88df...3fc TS Hva mener du, hva er runkettåd? Dette virket negativt ment, er ikke dette sexualforum og hvis jeg skjønner rett, sitter noen å runker her? Anonymkode: 3b180...45b
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #8 Skrevet 27. desember 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Runketråd. Anonymkode: e88df...3fc Kjeften! Anonymkode: 2c932...5dc
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #9 Skrevet 27. desember 2017 14 minutter siden, jabx skrev: Du voldtok ham altså analt? TS Hva er det du sier, voldtok han? Klarer ikke å se det i det hele tatt. Han var ikke der i det hele tatt. Spurte ikke om lov, men hadde avbrutt med en gang om han hadde gitt negativt feedback eller om han hadde bedt meg slutte. Han gjorde ikke det og vi hadde sex på vanlig måte. Mange ganger han har gjort ting med meg uten å spørre om lov, også analt på meg. Jeg er da ikke i nærheten av å se det som, eller beskylde han for voldtekt av den grunn. Anonymkode: 3b180...45b 3
Aalo Skrevet 27. desember 2017 #10 Skrevet 27. desember 2017 19 minutter siden, jabx skrev: Du voldtok ham altså analt? Sex med deg betyr å signere et samtykkeskjema for hvert krumspring i senga? 3
Nerine_ Skrevet 27. desember 2017 #11 Skrevet 27. desember 2017 4 timer siden, jabx skrev: Du voldtok ham altså analt? Høres ikke ut som hun gjorde det mot hans vilje akkurat.
jabx Skrevet 27. desember 2017 #12 Skrevet 27. desember 2017 4 timer siden, Aalo skrev: Sex med deg betyr å signere et samtykkeskjema for hvert krumspring i senga? "Har ikke snakket så mye om det, og de gangene når vi har gjort det, har han vært usikker." Han har altså ikke gitt samtykke, men tvert imot uttrykt skepsis. Er det greit å føre inn gjenstander i anus på folk som sier de er usikre på det? 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #13 Skrevet 27. desember 2017 4 timer siden, jabx skrev: Du voldtok ham altså analt? Nei. Ikke sånn jeg leste innlegget i hvert fall. Hun spurte ikke om lov, men han sa ikke nei og viste ikke tegn på at han ikke ville. Og etterpå sa han jo tilogmed at det var deilig. Begrepet blir ganske utvannet hvis du skal rope voldtekt hver gang noen gjør noe med kjæresten sin uten å spørre først. Anonymkode: 1b6e1...2be 3
Gjest Alterego666 Skrevet 27. desember 2017 #14 Skrevet 27. desember 2017 1 time siden, jabx skrev: "Har ikke snakket så mye om det, og de gangene når vi har gjort det, har han vært usikker." Han har altså ikke gitt samtykke, men tvert imot uttrykt skepsis. Er det greit å føre inn gjenstander i anus på folk som sier de er usikre på det? *gjeeeeesp*
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #15 Skrevet 28. desember 2017 Skulle ønske mannen syntes det var digg når jeg prøvde det på han. Det gjorde han ikke. Han var iallefall hysterisk. Anonymkode: 36d4e...881 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #16 Skrevet 28. desember 2017 På Wednesday, December 27, 2017 den 13.41, AnonymBruker skrev: Runketråd. Anonymkode: e88df...3fc Selvsagt. Og skrevet av en mann. Anonymkode: c21a2...064 4
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2017 #17 Skrevet 28. desember 2017 Prostata vokser ikke under sex Anonymkode: 9aaee...297
cmd Skrevet 29. desember 2017 #18 Skrevet 29. desember 2017 På 27.12.2017 den 13.15, AnonymBruker skrev: Han kom til seg selv med et sukk og stønnet frem,herregud så vilt det var Etterpå ble han litt flau over å vært så vill og at han mistet kontrollen. Så sa han at jeg ikke hadde spurt om lov, men at det var det diggeste han hadde opplevd. det er bare å fortsette med det. La han også få gi deg anal sex da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå