Gå til innhold

Sendte en ganske dirty snap

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og nå angrer jeg. Drakk vin igår og ble litt kåt i øyeblikket. Sendte video av meg fra siden av der jeg tok på meg selv..Han likte den jo da! Vi har datet en mnd og hatt mye sex. Men huff, angret nå når jeg våknet!! Måtte bare få det ut. Bruker dere andre gjøre sånn? 

Anonymkode: fbb6f...270

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det slutta jeg med når jeg ikke var dum naiv tyve åring lenger. Opplever at menn mister interessen og ser på deg mer useriøst da. Ikke mister den seksuelle interessen, men interessen som kjæreste og respektfull mann som gir respekt til en kvinne

Anonymkode: 31de9...acc

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og nå angrer jeg. Drakk vin igår og ble litt kåt i øyeblikket. Sendte video av meg fra siden av der jeg tok på meg selv..Han likte den jo da! Vi har datet en mnd og hatt mye sex. Men huff, angret nå når jeg våknet!! Måtte bare få det ut. Bruker dere andre gjøre sånn? 

Jeg har heldigvis vært for full til å klare pinkoden noen ganger. Ellers har jeg hatt en streng sprerre der jeg minner meg selv på at jeg ikke åpner tlf når jeg er dritings for å legge ut noe. 

Har derimot åpnet kjeften noen ganger, eller handlet fysisk som i å slå til en keg var forelsket i en gang :P 

Anonymkode: e9f21...ca0

Skrevet

Har sendt sånne videoer både full og edru, pleier å gå bra det. Kjipt at du angrer, men du må bare prøve å ikke tenke på det. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det slutta jeg med når jeg ikke var dum naiv tyve åring lenger. Opplever at menn mister interessen og ser på deg mer useriøst da. Ikke mister den seksuelle interessen, men interessen som kjæreste og respektfull mann som gir respekt til en kvinne

Anonymkode: 31de9...acc

Håper han ikke mister den respekten for meg! Uff.. 

Skrevet

Jeg har heldigvis vært for full til å klare pinkoden noen ganger. Ellers har jeg hatt en streng sprerre der jeg minner meg selv på at jeg ikke åpner tlf når jeg er dritings for å legge ut noe. 

Har derimot åpnet kjeften noen ganger, eller handlet fysisk som i å slå til en keg var forelsket i en gang :P 

Anonymkode: e9f21...ca0

Ble ikke drita, men brisen. Men ille nok🤔

Skrevet

En som er skikkelig interessert mister ikke interessen for noe slikt, tvert i mot, de digger det!

Anonymkode: f0116...3c0

• Liker 5
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg blir glad for nakenbilder, og ville ikke mistet respekten for noen av den grunn. Heller tvert i mot, jeg ville fokusert på mulighetene.

Tenk gjennom om du stoler på ham. Gjør du det, er det greit. De fleste er OK sånn.

Skrevet
1 time siden, Alterego666 skrev:

Jeg blir glad for nakenbilder, og ville ikke mistet respekten for noen av den grunn. Heller tvert i mot, jeg ville fokusert på mulighetene.

Tenk gjennom om du stoler på ham. Gjør du det, er det greit. De fleste er OK sånn.

Det var en kort video. Men jeg stoler på han! Vi er voksne begge to. Tror ikke han lagret den... 

Gjest Alterego666
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var en kort video. Men jeg stoler på han! Vi er voksne begge to. Tror ikke han lagret den... 

Det er bra! Tillit er viktig. Jeg er ikke en racer på snap, men mener du blir barslet om mottaker lagrer screenshot.

Skrevet

Gjør det ofte både som edru og full. angrer du bør du snakke med han om det :)

Skrevet

Har aldri opplevd at det har fått noen til å miste respekt. Det har vel heller fungert som et krydder i enkelte av mine forhold. 

Skrevet

Det er jo bare fantastisk digg å motta slikt. Man vil jo vite at partneren tenner på en!

Skrevet

Ut ifra mld idag skjønner jeg jo han tente på det :) Takker for svar. 

Skrevet

De ligger ute der i cybernett. De forsvinner aldri. Lykke til om barna dine, sjefen eller foreldrene dine får se dem.

Anonymkode: b8d6a...4e2

Skrevet

De ligger ute der i cybernett. De forsvinner aldri. Lykke til om barna dine, sjefen eller foreldrene dine får se dem.

Anonymkode: b8d6a...4e2

Filmet ikke ansiktet. Men delvis enig med deg ja. 

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vær glad du ikke la de snappene ut på mystory...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...