Gå til innhold

Veileder i NAV


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som jobber som dette i NAV? NAV søker etter veileder ift arbeidssøkende, og utifra stillingsbeskrivelsen kan dette faktisk se ut som å være drømmejobben for meg. Men ønsker veldig gjerne å høre fra noen som innehar en slik stilling nå. Hvordan ser en vanlig arbeidsdag ut? Hva snakker du om på gruppeveiledning osv. 

Takknemlig for svar!

Anonymkode: 84a34...7d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som jobber som dette i NAV? NAV søker etter veileder ift arbeidssøkende, og utifra stillingsbeskrivelsen kan dette faktisk se ut som å være drømmejobben for meg. Men ønsker veldig gjerne å høre fra noen som innehar en slik stilling nå. Hvordan ser en vanlig arbeidsdag ut? Hva snakker du om på gruppeveiledning osv. 

Takknemlig for svar!

Anonymkode: 84a34...7d2

Hvilken utdannelse har du?

Anonymkode: 340f1...4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags holdninger har man når det å sende folk ut på meningsløse tiltak for luselønn og gi avslag på søknader er drømmejobben?

Anonymkode: bfecc...06e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags holdninger har man når det å sende folk ut på meningsløse tiltak for luselønn og gi avslag på søknader er drømmejobben?

Anonymkode: bfecc...06e

Spar deg. Å jobbe i NAV er en fin jobb for de som vil hjelpe andre å komme tilbake til jobb. Det er også mange avdelinger innen nav som man kan jobbe med. Husk at de ansatte må følge lovverket som politikere bestemmer. Er man uenig får man ta det videre med dem det gjelder.

Anonymkode: 0e559...2b3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken utdannelse har du?

Anonymkode: 340f1...4d5

Vernepleier med videreutdanning i psykisk helse. Har de siste 17 årene hatt ulike jobber innen psykiatri og/eller rus.

Anonymkode: 84a34...7d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker said:

Spar deg. Å jobbe i NAV er en fin jobb for de som vil hjelpe andre å komme tilbake til jobb. Det er også mange avdelinger innen nav som man kan jobbe med. Husk at de ansatte må følge lovverket som politikere bestemmer. Er man uenig får man ta det videre med dem det gjelder.

Anonymkode: 0e559...2b3

Kutt ut. For hver eneste person de "hjelper" så forsurer de og ødelegger for ti andre. De sløser med statlige midler for å sende folk rundt på sosial dumping. Hos oss hadde vi en på utprøving som med viten og vilje ødela verdier for flere 1000 fordi hun ble tvunget til oss gjennom NAV der de hadde overbevist oss om at hun ville være der. Og det verste er at jeg nå skjønner henne etter alle de avsløringene om hvordan NAV sender folk rundt i meningsløse tiltak på fulltid på halv lønn. Jeg skjønner ikke hva som kan få noen til å si at det er noe hjelp i det der.

Anonymkode: bfecc...06e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags holdninger har man når det å sende folk ut på meningsløse tiltak for luselønn og gi avslag på søknader er drømmejobben?

Anonymkode: bfecc...06e

Jobben innebærer i stor grad motivasjon- og relasjonsarbeid, og det er noe jeg virkelig trives å jobbe med.

Anonymkode: 84a34...7d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jobben innebærer i stor grad motivasjon- og relasjonsarbeid, og det er noe jeg virkelig trives å jobbe med.

Anonymkode: 84a34...7d2

Du mener å lure bedrifter til å tro at NAV-klientellet ønsker å jobbe, når de så alt for åpenbart bærer preg av dårlig økonomi og mangel på muligheter i livet sitt? Nei, vet du hva. De kan pynte inn den stillingen så mye de vil, men som NAV-ansatt så er din jobb å gjøre livet til de som trenger økonomisk støtte så slitsomt som mulig.

Anonymkode: bfecc...06e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som jobber som dette i NAV? NAV søker etter veileder ift arbeidssøkende, og utifra stillingsbeskrivelsen kan dette faktisk se ut som å være drømmejobben for meg. Men ønsker veldig gjerne å høre fra noen som innehar en slik stilling nå. Hvordan ser en vanlig arbeidsdag ut? Hva snakker du om på gruppeveiledning osv. 

Takknemlig for svar!

Anonymkode: 84a34...7d2

Har jobbet flere år som nav-veileder. 

En vanlig arbeidsdag: Stemple inn, ha morgenmøte, ha en 3-4 fysiske møter med brukere, behandle en drøss med søknader, litt vg.no, db.no, ap.no og snakke med sure folk på telefonen. 

Gruppeveiledning: Har hatt få sånne, men en gir jo allmenn kjent kunnskap om arbeidsmarkedet til jobbsøkere. A la: "Bruk nettverk til å finne jobb. bemanningsselskaper kan være en vei inn i arbeidslivet for mange, kle deg skikkelig og forbered deg til intervju." Bla bla bla. Er sikkert 2% av de som kommer på gruppemøtene som ikke visste dette på forhånd. Alle de andre som må være der, fordi de får trekk i trygden hvis ikke, kjeder ræven av seg. 

 

Tviler på at dette fortsatt er drømmejobben din etter at du har jobbet med det i noen måneder. Det er iallefall ikke drømmejobben min. 

Lite tid til å drive relasjon og motivasjonsarbeid som du så delikat beskriver det. Er 230 arbeidsdager i året og du vil være saksbehandler for langt over 100 personer. Da blir det akkurat nok tid til at brukerne får slengt dritt og "tømt seg" overfor deg fordi de er frustrert over systemet som du ikke kan gjøre noe med. At du skal endre folk sitt liv gjennom relasjon og motivasjonsarbeid i den settingen er en vits. 

Anonymkode: cdb5c...32d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du mener å lure bedrifter til å tro at NAV-klientellet ønsker å jobbe, når de så alt for åpenbart bærer preg av dårlig økonomi og mangel på muligheter i livet sitt? Nei, vet du hva. De kan pynte inn den stillingen så mye de vil, men som NAV-ansatt så er din jobb å gjøre livet til de som trenger økonomisk støtte så slitsomt som mulig.

Anonymkode: bfecc...06e

Jeg er nysgjerrig, du som virker som du kan dette. Hva er da løsningen? Hva er alternativet? Jeg mener ikke NAV er perfekt, men noe må man gjøre for å få folk i arbeid. Eller tenker du at vi som samfunn, skattebetalerne, pengene NAV forvalter bare skal betales ut uten noe som helst krav og tiltak? For som du skriver selv: dette er folk som trenger økonomisk støtte. Er det alt?

Anonymkode: a8ecb...71b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er nysgjerrig, du som virker som du kan dette. Hva er da løsningen? Hva er alternativet? Jeg mener ikke NAV er perfekt, men noe må man gjøre for å få folk i arbeid. Eller tenker du at vi som samfunn, skattebetalerne, pengene NAV forvalter bare skal betales ut uten noe som helst krav og tiltak? For som du skriver selv: dette er folk som trenger økonomisk støtte. Er det alt?

Anonymkode: a8ecb...71b

Jeg vet ikke hva som eventuelt bør endres i NAV-systemet. Det jeg stiller spørsmåel ved er holdningene til de som ser på det å være veileder i NAV som en drømmejobb. For jeg mener, på hvilken måte kan det å sende folk rundt på tommeltviningskurs eller ulønnet arbeid føles som drømmejobben uten at du faktisk liker å se mennesker lide? For det du kommer til å møte i den jobben er masse frustrerte mennesker i en håpløs situasjon der du ikke kan utrette noe som helst for dem, annet enn å gi de minimale utbetalinger med krav som gjør det å faktisk få seg en jobb mye vanskeligere enn om de hadde gått ledig, forutenom når dere møter opp på intervjuer og lyver bedrifter i ansiktet om motivasjonen til kandidaten  Selvfølgelig er INGEN motivert for å jobbe uten lønn - det sier seg selv. Men likefult driver dere å sender disse menneskene ut i en evig sirkel i elendihet gjennom offentlige midler for å holde dere selv sysselsatte. Hele ordningen må jo legges ned, det sier seg selv. Det er ikke fair at skattebetalerne skal opprettholde et system som er der for å fange opp folk for å holde seg selv sysselsatt av offentlige midler. Enda verre er det for alle de bedriftene som blir satt i dårlig lys når det viser seg at dere sender ut folk til bedrifter som utnytter folk i en sårbar situasjon, og ikke minst de stakkars klientene som er helt avhengig av den økonomiske støtten for å drive å kaste bort tiden sin og fornedre seg sånn som det ser ut til at de gjør.  

Anonymkode: bfecc...06e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på NAV og stortrives i jobben min!
Jeg jobber først og fremst med oppfølging av arbeidssøkere og kjenner meg IKKE igjen i noen av alle de negative oppgulpene som har kommet over her.
Min arbeidsdag består i stor grad av å snakke med brukerne mine, samarbeidsmøter med arbeidsgivere, oppfølging ute på arbeidsplass og noe papirarbeid (administrasjon). Nå jobber jeg på et forholdsvis lite kontor der vi må fylle flere oppgaver, så det er ganske stor forskjell fra kontor til kontor når det gjelder arbeidsoppgaver. Noen jobber veldig spesialiserte der det er egne team som kun jobber med ungdom, egne team som tar seg av kontakt med arbeidsgivere og slikt, mens andre kontor jobberhelt på tvers av brukergrupper og ytelser.

Det som gjør jobben min til den beste for meg er muligheten jeg har til virkelig å gjøre en forskjell for noen. Det artigste jeg vet er der vi kommer frem til gode løsninger som gjør at noen som kanskje ikke har de beste forutsetninger kommer ut i en ordinær jobb og kan begynne å tjene egne penger.
Selvsagt kan det også til tider være frustrerende og trist i de tilfellene der man må "gi opp" og ikke kommer noen vei, men de langt fleste brukerne er kjempehyggelige og takknemlige for hjelpen de får.

Jeg blir for øvrig oppriktig lei meg når jeg leser slike holdninger som de som er skrevet ovenfor her. De aller fleste som jobber på NAV gjør dette nettopp fordi de har et genuint ønske om å hjelpe andre mennesker, ikke fordi de ønsker å plage noen. Selvsagt er det slik at vi ikke kan hjelpe alle og det er enkelte som krever helt andre tiltak enn det vi kan gi. I tillegg er det jo slik at vi faktisk forvalter en betydelig del av det norske statsbudsjettet. dette betyr at vi har et stort ansvar for å sørge for at det er hensiktsmessig det vi holder på med og vi er veldig styrt av lovene som myndighetene har bestemt. Det hender derfor at vi ikke har mulighet til å hjelpe alle på den måten de selv ser for seg at de kunne trenge, men må finne andre løsninger.

Lykke til i mulig NAV-jobb. Jeg tror du vil trives :-)

Anonymkode: a05d5...1d0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg jobber på NAV og stortrives i jobben min!
Jeg jobber først og fremst med oppfølging av arbeidssøkere og kjenner meg IKKE igjen i noen av alle de negative oppgulpene som har kommet over her.
Min arbeidsdag består i stor grad av å snakke med brukerne mine, samarbeidsmøter med arbeidsgivere, oppfølging ute på arbeidsplass og noe papirarbeid (administrasjon). Nå jobber jeg på et forholdsvis lite kontor der vi må fylle flere oppgaver, så det er ganske stor forskjell fra kontor til kontor når det gjelder arbeidsoppgaver. Noen jobber veldig spesialiserte der det er egne team som kun jobber med ungdom, egne team som tar seg av kontakt med arbeidsgivere og slikt, mens andre kontor jobberhelt på tvers av brukergrupper og ytelser.

Det som gjør jobben min til den beste for meg er muligheten jeg har til virkelig å gjøre en forskjell for noen. Det artigste jeg vet er der vi kommer frem til gode løsninger som gjør at noen som kanskje ikke har de beste forutsetninger kommer ut i en ordinær jobb og kan begynne å tjene egne penger.
Selvsagt kan det også til tider være frustrerende og trist i de tilfellene der man må "gi opp" og ikke kommer noen vei, men de langt fleste brukerne er kjempehyggelige og takknemlige for hjelpen de får.

Jeg blir for øvrig oppriktig lei meg når jeg leser slike holdninger som de som er skrevet ovenfor her. De aller fleste som jobber på NAV gjør dette nettopp fordi de har et genuint ønske om å hjelpe andre mennesker, ikke fordi de ønsker å plage noen. Selvsagt er det slik at vi ikke kan hjelpe alle og det er enkelte som krever helt andre tiltak enn det vi kan gi. I tillegg er det jo slik at vi faktisk forvalter en betydelig del av det norske statsbudsjettet. dette betyr at vi har et stort ansvar for å sørge for at det er hensiktsmessig det vi holder på med og vi er veldig styrt av lovene som myndighetene har bestemt. Det hender derfor at vi ikke har mulighet til å hjelpe alle på den måten de selv ser for seg at de kunne trenge, men må finne andre løsninger.

Lykke til i mulig NAV-jobb. Jeg tror du vil trives :-)

Anonymkode: a05d5...1d0

Nå viser jo det meste av statistikk at dere ikke for folk ut i jobb, men i arbeidspraksis som dere kaller jobb, så jeg vet ikke hva slags verden du lever i. Hvordan ser du på det og for eksempel gjennomgå kvitteringer for sosialhjelpsmottagere for å sikre deg at de ikke har en krone mer enn det de får på sosialhjelp, og hvordan håndterer du situasjoner med desperate folk som ikke har penger og ikke kvalifiserer til penger i følge de firkantete skjemaene deres? Gir det deg glede å avvise de også? Det er mulig NAV har hjulpet en eller annen sjel, men det er jo tusenvis av andre som kommer seg i jobb på tross av nav eller bare gir på grunn av dere. Og da er det veldig rart å lese at du opplever at jobben din går ut på å utgjøre en forskjell for folk, for det gjør dere jo ikke. Det virker som du overser alle de dere ikke hjelper eller ikke får i jobb og som går i årevis på tiltak til ingen nytte, og det er nesten litt ekkelt å lese over at du ved godt mot trives å jobbe for dette systemet. Da har jeg mye mer respekt for hun lenger oppe som ser ut til å ha mer selvinnsikt, som også øker tilliten til systemet. For alle som ser hvordan NAV fungerer og er normalt oppegående rister jo bare på hodet av systemet deres. Det fungerer ikke, enkelt og greit og må legges ned.

Anonymkode: bfecc...06e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber på NAV og stortrives i jobben min!
Jeg jobber først og fremst med oppfølging av arbeidssøkere og kjenner meg IKKE igjen i noen av alle de negative oppgulpene som har kommet over her.
Min arbeidsdag består i stor grad av å snakke med brukerne mine, samarbeidsmøter med arbeidsgivere, oppfølging ute på arbeidsplass og noe papirarbeid (administrasjon). Nå jobber jeg på et forholdsvis lite kontor der vi må fylle flere oppgaver, så det er ganske stor forskjell fra kontor til kontor når det gjelder arbeidsoppgaver. Noen jobber veldig spesialiserte der det er egne team som kun jobber med ungdom, egne team som tar seg av kontakt med arbeidsgivere og slikt, mens andre kontor jobberhelt på tvers av brukergrupper og ytelser.

Det som gjør jobben min til den beste for meg er muligheten jeg har til virkelig å gjøre en forskjell for noen. Det artigste jeg vet er der vi kommer frem til gode løsninger som gjør at noen som kanskje ikke har de beste forutsetninger kommer ut i en ordinær jobb og kan begynne å tjene egne penger.
Selvsagt kan det også til tider være frustrerende og trist i de tilfellene der man må "gi opp" og ikke kommer noen vei, men de langt fleste brukerne er kjempehyggelige og takknemlige for hjelpen de får.

Jeg blir for øvrig oppriktig lei meg når jeg leser slike holdninger som de som er skrevet ovenfor her. De aller fleste som jobber på NAV gjør dette nettopp fordi de har et genuint ønske om å hjelpe andre mennesker, ikke fordi de ønsker å plage noen. Selvsagt er det slik at vi ikke kan hjelpe alle og det er enkelte som krever helt andre tiltak enn det vi kan gi. I tillegg er det jo slik at vi faktisk forvalter en betydelig del av det norske statsbudsjettet. dette betyr at vi har et stort ansvar for å sørge for at det er hensiktsmessig det vi holder på med og vi er veldig styrt av lovene som myndighetene har bestemt. Det hender derfor at vi ikke har mulighet til å hjelpe alle på den måten de selv ser for seg at de kunne trenge, men må finne andre løsninger.

Lykke til i mulig NAV-jobb. Jeg tror du vil trives :-)

Anonymkode: a05d5...1d0

Tusen takk for hyggelig svar. Jeg kommer til å søke, og håper fremdeles jeg får jobben.

Forøvrig kan man kritisere mye i dette samfunnet,- og jeg er såpass voksen at jeg tror ikke at NAV er plettfritt. Selv har jeg som sagt jobbet i helsevesenet i mange år, og jammen er det nok å kritisere der også. 

En annen ting er at man faktisk må yte litt selv også - enten det er som mottaker av en offentlig tjeneste, eller man er saksbehandler, pleier etc. Jeg er overbevist om at hvis man jobber som et team mot et felles mål, der begge parter faktisk gjør en innsats, så KAN man faktisk utrette noe. 

 

 

 

Anonymkode: 84a34...7d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.12.2017 den 17.22, AnonymBruker skrev:

Vernepleier med videreutdanning i psykisk helse. Har de siste 17 årene hatt ulike jobber innen psykiatri og/eller rus.

Anonymkode: 84a34...7d2

Det er en fin utdannelse for nav-jobbing! Mye psyk.helse, så de setter pris på den kompetansen også!

Anonymkode: 695a6...729

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On ‎27‎.‎12‎.‎2017 at 4:24 PM, AnonymBruker said:

Hva slags holdninger har man når det å sende folk ut på meningsløse tiltak for luselønn og gi avslag på søknader er drømmejobben?

Anonymkode: bfecc...06e

Det er ikke min opplevelse av NAV. Spar deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå viser jo det meste av statistikk at dere ikke for folk ut i jobb, men i arbeidspraksis som dere kaller jobb, så jeg vet ikke hva slags verden du lever i. Hvordan ser du på det og for eksempel gjennomgå kvitteringer for sosialhjelpsmottagere for å sikre deg at de ikke har en krone mer enn det de får på sosialhjelp, og hvordan håndterer du situasjoner med desperate folk som ikke har penger og ikke kvalifiserer til penger i følge de firkantete skjemaene deres? Gir det deg glede å avvise de også? Det er mulig NAV har hjulpet en eller annen sjel, men det er jo tusenvis av andre som kommer seg i jobb på tross av nav eller bare gir på grunn av dere. Og da er det veldig rart å lese at du opplever at jobben din går ut på å utgjøre en forskjell for folk, for det gjør dere jo ikke. Det virker som du overser alle de dere ikke hjelper eller ikke får i jobb og som går i årevis på tiltak til ingen nytte, og det er nesten litt ekkelt å lese over at du ved godt mot trives å jobbe for dette systemet. Da har jeg mye mer respekt for hun lenger oppe som ser ut til å ha mer selvinnsikt, som også øker tilliten til systemet. For alle som ser hvordan NAV fungerer og er normalt oppegående rister jo bare på hodet av systemet deres. Det fungerer ikke, enkelt og greit og må legges ned.

Anonymkode: bfecc...06e

Hva skal man egentlig gjøre med alle NAV-brukerne om man legger ned? Hvor skal syke, folk uten jobb osv få penger fra da?

Anonymkode: 9fb13...152

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nysgjerrig, du som virker som du kan dette. Hva er da løsningen? Hva er alternativet? Jeg mener ikke NAV er perfekt, men noe må man gjøre for å få folk i arbeid. Eller tenker du at vi som samfunn, skattebetalerne, pengene NAV forvalter bare skal betales ut uten noe som helst krav og tiltak? For som du skriver selv: dette er folk som trenger økonomisk støtte. Er det alt?

Anonymkode: a8ecb...71b

Alle kan ikke jobbe, slik vil det alltid være. Største problemet er også innvandrere som kommer til Norge, mange av disse kommer aldri i jobb. Blir en økonomisk belastning for samfunnet.

En god løsning kan være å fjerne NAV helt, gå over på borgerlønn. Alle etnisk norske får en sum hver mnd, type 10 000kr. Utover dette må du evt skaffe mer penger på egenhånd. Finland kjører prosjekt der man får 7000kr pr mnd. Før eller senere må man ha et slikt system. Dagens system er  komplisert å helt ute av kontroll.

Norge må også sende ut alle innvandrere som er en økonomisk belastning for landet; de som aldri kommer i jobb. Det blir galt at disse kan leve på staten resten av livet når ikke noen Norske får lov.

Anonymkode: 055d5...837

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter forslaget om borgerlønn over. NAV er dessverre en organisasjon hvor de som er ressurssterk får mer enn de som er ressurssvak. Og hvem er gjennomsnittsbrukeren til NAV? En som er under middels ressurssterk. 

Hvem vet at hvis du har kronisk sykdom, at arbeidsgiver kan få fritak fra å betale i arbeidsgiverperioden? Hvem vet at du ved utdanning gjennom NAV kan få mange tusen i støtte til bøker, reise, barnepass. Hvem vet at du kan ta foreldreperm annenhver fredag istedet for en sammenhengende periode? Jeg visste ikke det før jeg begynte i NAV. Mange mange saksbehandlere vet det heller ikke. Men de ressurssterke som enten har tid og evner til å sette seg inn i dette selv, som kjenner noen, eller som kan ansette kvalifisert juridisk hjelp kan nyttiggjøre seg av disse godene.

La oss si at du studerer gjennom nav - får du penger til læremidler automatisk? Nei. Du må fylle ut en søknad og legge ved dokumentasjon på at du minst trenger 1 bok til studiet. Så kommer det i en saksbehandlingskø hvor en saksbehandler skal se igjennom søknaden og dokumentasjonen du har funnet frem. Det spiller ingen rolle om du trenger 1 eller 20 bøker til studiet, beløpet er det samme.

Det spiller ingen rolle om du faktisk kjøper bøkene eller ei. Det er ikke kvittering de trenger, de trenger bare en pensumliste som ikke er tom. Logikken? Det er ingen logikk. Det er meningsløst byråkrati og de nav ansatte er jo selv på skjermet tiltak. Jeg følte meg rett og slett dum som satt der og behandlet sånne idiot søknader. Tar du en utdanning har du selvfølgelig utgifter til læremidler. Så dette skulle aldri vært søkt om. Bør du få dekket disse utgiftene utover den trygden du allerede får? Nei, egentlig ikke, det gjør jo ingen andre studenter som finansieres av lånekassen. 

Tro meg, dette er bare et bitte lite enkelt eksempel på UTROLIGE menger unødig byråkrati og "finmasking" av sikkerhetsnettet. Få inn borgerlønn så fort som mulig og la folk få anstendigheten sin tilbake og NAV ansatte kan finne seg en skikkelig jobb. Det gjorde jeg etter flere år i den organisasjonen. 

PS: Anonymbruker a05d5...1d0, spar meg for personangrep og hersketeknikker. Andre sine meninger og opplevelser er ikke "oppgulp" som du kaller det. Syns synd på de brukerne som forholde seg til en med slike holdninger. 

Anonymkode: cdb5c...32d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...