Gå til innhold

Veileder i NAV


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som jobber som dette i NAV? NAV søker etter veileder ift arbeidssøkende, og utifra stillingsbeskrivelsen kan dette faktisk se ut som å være drømmejobben for meg. Men ønsker veldig gjerne å høre fra noen som innehar en slik stilling nå. Hvordan ser en vanlig arbeidsdag ut? Hva snakker du om på gruppeveiledning osv. 

Takknemlig for svar!

Anonymkode: 84a34...7d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som jobber som dette i NAV? NAV søker etter veileder ift arbeidssøkende, og utifra stillingsbeskrivelsen kan dette faktisk se ut som å være drømmejobben for meg. Men ønsker veldig gjerne å høre fra noen som innehar en slik stilling nå. Hvordan ser en vanlig arbeidsdag ut? Hva snakker du om på gruppeveiledning osv. 

Takknemlig for svar!

Anonymkode: 84a34...7d2

Hvilken utdannelse har du?

Anonymkode: 340f1...4d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags holdninger har man når det å sende folk ut på meningsløse tiltak for luselønn og gi avslag på søknader er drømmejobben?

Anonymkode: bfecc...06e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags holdninger har man når det å sende folk ut på meningsløse tiltak for luselønn og gi avslag på søknader er drømmejobben?

Anonymkode: bfecc...06e

Spar deg. Å jobbe i NAV er en fin jobb for de som vil hjelpe andre å komme tilbake til jobb. Det er også mange avdelinger innen nav som man kan jobbe med. Husk at de ansatte må følge lovverket som politikere bestemmer. Er man uenig får man ta det videre med dem det gjelder.

Anonymkode: 0e559...2b3

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken utdannelse har du?

Anonymkode: 340f1...4d5

Vernepleier med videreutdanning i psykisk helse. Har de siste 17 årene hatt ulike jobber innen psykiatri og/eller rus.

Anonymkode: 84a34...7d2