Gå til innhold

Er det noe fare?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har ligget med alt for mange forskjellige damer, men jeg har alltid brukt kondom. Men nå er jeg bekymret! Er det noe fare for at jeg risikerer noen farlig her? 

Obs.Er singel så derfor.

Anonymkode: 77ca4...ead

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk deg da? Ta en tur til legen og ta helsjekk. Det er uansett bra når du har mange sexpartnere. 

Anonymkode: 76177...c1f

• Liker 5
Skrevet

Ja, du risikerer å bli smittet av skrytebasillen der du føler et ekstremt behov for å skryte av hvor mange damer du har hatt sex med

Anonymkode: 66be6...fd0

• Liker 7
Skrevet

Ja, man kan få kjønnssykdom selvom man bruker kondom. Man kan få kjønnssykdom av foreplayet om underlivene kommer borti hverandre ved trusekanten for eksempel, for man pleier jo ikke å tre på kondomen før det er tid for penetrering og man kan altså smitte selvom man ikke penetrerer så lenge slimhinnene eller kjønnssaftene kommer i kontakt med hverandre.

Kom deg på helsestasjon/sexklinikk/lege å ta en fullsjekk!

Forresten kjempe bra at du bruker kondom fast og automatisk! Da begrenser du hvertfall sjansen så maksimalt det går :) Både uønsket graviditet og kjønnssykdommer. I dag kan man jo dø av kjønnssykdommer eller ha plager livet ut så kondom er et must, men er desverre ikke alle som skjønner det. Tommel opp til deg :)

Anonymkode: 43e60...8ec

• Liker 1
Skrevet

Kudos til deg for at du bruker kondom. Er du bekymret, test deg for kjønnssykdommer.

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt og flyttes til seksualitet.

Blod, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...