Gå til innhold

Støren

anno1998

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Støren? Er det trafikkstasjon der? 

(Merkelig å vurdere alternativer i Østfold og Trøndelag, synes jeg. Jeg anbefaler å velge trafikkstasjon i området der du skal kjøre til daglig. Det er der det er viktigst å være en trygg sjåfør.)

Anonymkode: 4a899...815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Støren? Er det trafikkstasjon der? 

(Merkelig å vurdere alternativer i Østfold og Trøndelag, synes jeg. Jeg anbefaler å velge trafikkstasjon i området der du skal kjøre til daglig. Det er der det er viktigst å være en trygg sjåfør.)

Anonymkode: 4a899...815

Jeg bor atme Støren men skal til Østfold på langferie, har vært der en del også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, anno1998 skrev:

Noen som har kjørt opp i Støren før? Tips til forbikjøring av hest/traktor? Evt hvilke rute dere fikk og hvordan sensor var?

Nå har du to tråder hvor du spør etter veier som brukes under oppkjøring. Er du virkelig så dårlig til å ta deg fram kan du like godt la vær å kjøre opp! Og det mener jeg helt seriøst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tdm900 skrev:

Nå har du to tråder hvor du spør etter veier som brukes under oppkjøring. Er du virkelig så dårlig til å ta deg fram kan du like godt la vær å kjøre opp! Og det mener jeg helt seriøst!

Er ikke noe dårlig til å ta meg fram nei, men er ikke noe feil i å spørre etter tips fra folk. Hvis det irriterer deg på noe vis, la være å kommentere å finn et annet innlegg som interesserer deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, anno1998 skrev:

Er ikke noe dårlig til å ta meg fram nei, men er ikke noe feil i å spørre etter tips fra folk. Hvis det irriterer deg på noe vis, la være å kommentere å finn et annet innlegg som interesserer deg.

Beklager, noen ganger er det umulig å la være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...