Gå til innhold

Gran Canaria alene i en uke..

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

.

Endret av Gyllen
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste minuset for meg med å reise alene, er at jeg da må spise middag alene. Går mye i take-away på rommet ...

Fordelen er at du kan gjøre hva du vil når du vil og ikke trenger å tilpasse deg til noen andre 

Men tenker at du må trivest med å være alene ... 

AnonymBruker
Skrevet
På 25.12.2017 den 18.02, Gyllen skrev:

Andre som har erfaringer med å reise dit alene? Har vært der en gang tidligere i Playa del Inglés, men da med kjæreste.. 😬 Er singel og lysten på litt sol og varme i vinter.. Noen som har hoteller å anbefale når en reiser alene? Spiller ingen rolle for hva slags by, er vel ganske like på denne øya.. Jeg er i 30 åra.. Og for deg som kanskje har reist dit alene, gikk det bra? Fikk du kost deg eller ble det ensomt?? 

Finnes mange gode avar og tips om Gran Canaria om du bare søker eller leter litt bakover. 

Jeg gidder ikke skrive på nytt alt jeg har skrevet tidligere i høst, når du kan lete litt og finne svar i massevis. 

Anonymkode: 7de43...398

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 40+ og reiser alene innimellom når typen eller venner ikke kan. Har vært på GC 2 ganger bare for å bade, trene litt, sole meg, ta spa og slappe av. Det var veldig ålreit! Den ene gangen bodde jeg på voksenhotel i Playa del Cura. Det var stille og rolig, ok strand, ok spa, ikke noe særlig å gjøre der bortsett fra å slappe av. Matbutikk og pizza (take away.) Den andre gangen bodde jeg inne i Puerto Rico på Hotel Servatur Casablanca. Det er også ett voksenhotell (trodde det var litt mer luksuriøst enn det var, men helt ok.) Det ligger rett ovenfor shoppingsenteret og 15 min. gåavstand til stranda. Jeg vet ikke om du kjennner til Puerto R, men det er ikke verdens vakreste plass:) Uansett føltes det bedre å bo der inne, kunne ta meg en tur på shoppingsenteret og sånn hvis jeg kjeda meg på kvelden. Jeg kunne også gå til Amadoresstranda som er veldig fin. Det føltes trygt å bo alene begge steder, følte meg ikke ensom, men skulle jeg reist alene igjen, hadde jeg nok booka meg inn på ett hotell nærmere stranda i Puerto Rico eller på Amadores (da kan du gå inn til PR på 10 min.) Bare reis! Ta med noen bøker og bli brun og uthvilt. God tur:)

Anonymkode: de5ce...ae5

Skrevet

Jeg har ikke reist alene selv, men en venninne dro alene til Grand Canaria. Hun gruet seg en del på forhånd, men hun sier nå i ettertid at det er en av de beste feriene hun har hatt! Hun storkoste seg i eget selskap og ble raskt kjent med folk på hotellet slik at hun kunne være sosial når hun ønsket det :) Nå husker jeg ikke hvilket hotell dette var, men dra på ferie og KOS DEG! :D 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...