Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2005 #21 Skrevet 3. februar 2005 hvorfor spør du om dette? Hva vil du?
Gjest gotthard Skrevet 3. februar 2005 #22 Skrevet 3. februar 2005 vil vel bare diskutere lit og har egetlig ikke noe mål med dette. kjeda meg før jeg la meg i går serru
Brunhilde Skrevet 3. februar 2005 #23 Skrevet 3. februar 2005 hvorfor spør du om dette? Hva vil du? Må man alltid ville noe med en diskusjon? Jeg syns det var et OK spørsmål - hva er ditt problem?
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2005 #24 Skrevet 3. februar 2005 Må man alltid ville noe med en diskusjon? Jeg syns det var et OK spørsmål - hva er ditt problem? Alle spør meg om poenget med mine diskusjoner. Der forteller dere meg at jeg synes alle andre er idioter.
Brunhilde Skrevet 3. februar 2005 #25 Skrevet 3. februar 2005 Alle spør meg om poenget med mine diskusjoner. Der forteller dere meg at jeg synes alle andre er idioter. Ok. Så min kommentar til tråden din er grunnen til at du spammer andre sine tråder. Det sier mer om deg enn om de som stiller spørsmål. Skidrow, jeg beklager at jeg med min kommentar i en annen tråd ødelegger denne tråden for deg. Det var ikke meningen.
Tule Skrevet 3. februar 2005 #26 Skrevet 3. februar 2005 Jeg er til en viss grad enig med Skidrow, jeg. Har selv jobbet i barnehage og er skremt over hvor mange foreldre som stuer vekk barna i barnehagen selvom de selv har fri, og tenkte ofte på at jeg brukte mer tid på barnet deres enn de selv gjorde. Ungene blir levert kvart på åtte og hentet kvart på fem hver dag, hjem til stress med å få laget middag, barne-tv og så i seng. Greit nok at de har kvalitetstid i helgene, men det er ikke nok spør dere meg. Jeg har hatt barn med to lærere til foreldre, de hadde to mnd sommerferie men ungen på tre år måtte i barnehagen selvom mor og far var hjemme. Det værste jeg var med på var en gang de kom med strandbagen og leverte ungen sånn at de skulle få sole seg i fred. Mulig dette ikke lar seg gjøre, men jeg har et mål om at hvis jeg får barn, skal de komme foran jobb og karriere og jeg skal ikke la de bli hentet sist hver dag. Barnehagen er sundt for dem, men jeg vil tilbringe mer tid med barna mine enn de ansatte i barnehagen gjør. hei jeg er enig i at noe av det du sier er ille me nkjg syns du ska lvere litt ofrsikig med og kritisere vis du ikke er forelder selv det er litt avgrunnen til at jeg mener at banrehageansatte bør vere forledre selv hilsen
Tule Skrevet 3. februar 2005 #27 Skrevet 3. februar 2005 Jeg er enig i mye av det Champagne sier. Det er foreldre som er mer opptatt av egen fritid enn av barns ønske om samvær med foreldrene. Men dette gjelder heldigvis ikke flertallet. Mange foreldre haster hjem så fort de kan. Og når de henter i barnehagen er vel stressnivået på topp for mange. Utover ettermiddagen og kvelden får vi håpe det roer seg ned for de fleste slik at tiden sammen med barna blir best mulig. I noen av disse situasjonen er det greit at støvet blir liggende og "rotet" kan bli værende enda noen timer. Mange er av den formening at f.eks. barnehagepersonalet oftere kjenner barna bedre enn foreldrene i bestemte situasjoner. Men ettersom barn tilpasser seg nye situasjoner ganske raskt vil de også tilpasse seg reaksjonsmønsteret til de ansatte i barnehagen. Og måten de voksne i barnehagen reagerer er ikke samme reaksjonsmønster som foreldrene. På den måten vil begge grupper (både foreldre og barnehageansatte) kunne påstå at de kjenner barna best, men det er altså fordi de voksne reagerer forskjellig. Og begge har delevis rett fordi barna reagerer litt forskjellig avhengig om det er voksne i barnehagen eller foreldre som er tilstede. (det var rotete skrevet, men jeg fant ingen bedre måte å si hva jeg mente ) Det vil altså ikke være noe som er "rett" eller "galt". Og dette begrunner jeg altså med at det er de voksne som reagerer forskjellig i utgangspunktet og håndterer situasjonen forskjellig (men med den lille forskjellen det er i at det for mange foreldre er vanskelig å være 100% objektiv pga følelser). Far til 2 hei det er et åpoeng der med det streset jeg leste og et sted at et rent hjem er et bortkastet liv hilsen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå