AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #1 Skrevet 25. desember 2017 Hatt diaré i 4 dager nå. Har vært dårlig og hos legen med feber og høy CRP. Fått diverse medisin og smertestillende. Får i meg drikke og føler meg Ok med smertestillende. Men diaréen er der enda. Plagsomt for det kommer ofte og jeg ikke engang tenke på å slippe en fis.. kan man gjøre den fastere? De 3 første dagene spiste jeg bare loff og sånt.. så ble nok heftig for magen i går med julemiddag og riskrem 😅 Anonymkode: 72f51...9bc
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #2 Skrevet 25. desember 2017 Diare må gå sin gang for å rense ut av tarmen det som forårsaker diare. Bruker du stoppende midler får du ikke virus eller bakteriene som lager diare like fort ut av kroppen, med mer magevondt som resultat. Anonymkode: 353ea...e11
Uni Skrevet 25. desember 2017 #3 Skrevet 25. desember 2017 Fra hva jeg har lest flere steder, så skal man kontakte lege når man har hatt skikkelig diarè i 4 dager eller mer. Har dog selv opplevd å bli avvist i telefon til legekontor med dette. Jeg dro til apoteket, forklarte at jeg ble avvist i telefon til legekontoret, så fikk jeg anbefalt Immodium som funket kjempebra. 1 eneste pillet stoppet hele problemet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå