Gå til innhold

"Spark" i magen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har i de siste ukene kjent noe som ligner babyspark i magen. Har vært gravid før og det er veldig likt de som kommer i starten... men ligner ikke på luft i tarmene. 

Jeg vet jeg ikke er gravid, og jeg har heller ikke luft i magen.

kjønner ikke helt hva dette er? Kramper? 

Anonymkode: 11c35...352

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert kramper eller luft i magen, selv om du på død og liv ikke har noe luft :fnise:

Anonymkode: c0576...9d7

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert kramper eller luft i magen, selv om du på død og liv ikke har noe luft :fnise:

Anonymkode: c0576...9d7

Jeg har jo luft i magen av og til (som alle andre), men "sparkene" minner meg ikke om luft... 

Anonymkode: 11c35...352

• Liker 2
Skrevet

Leamus 

Anonymkode: 890d8...57d

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også sånn innimellom, og de jeg kjenner som har vært gravide forteller også om "fantomspark". Akkurat hva det er vet jeg ikke, men det er nok sånn når man ikke har vært gravid også, man tenker bare ikke over det. Men jeg mistenker at det er tarmbevegelser. 

Anonymkode: 7dc6d...34e

• Liker 1
Skrevet

Er det ved toppen av magen der ribbenet starter? Så er det faktisk hjertet, har jeg hørt....Det ligger der, og ikke ved brystet der man tror.  Men har også hatt "leamus" i magen og vet ikke helt hva det faktisk er, legen min sa det var hjerteslag jeg kjente ekstra godt fordi magen var full og jeg satt i spesielle "klem" for organene. (hørtes rart ut for meg men)

Anonymkode: 2466a...3aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...