AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #1 Skrevet 25. desember 2017 Hei! startet på loette ppiller i første dag av mens for 12 dager siden. Vanligvis har jeg bare mensen i 2-3 dager, men nå har jeg blødd siden jeg startet på pillene(altså i 12 dager) Forstår at kroppen må venne seg til hormonene osv, men hvor lenge er det normalt å blø i starten? Og hvordan får jeg blødningene til å stoppe? Hjelper det å bytte ppille merke eller må jeg bare ta til takke med tiden? eller er det noe annet jeg kan gjøre? kjæresten kommer også snart hjem, hadde vært fint og jeg slapp å blø hele tiden med han. på forhånd tusen takk for svar Anonymkode: df3dc...cb4
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #2 Skrevet 25. desember 2017 Jeg har alltid begynt utenom mensen, og det er umulig å si hvor lenge du vil blø. Hvis du slutter å ta dem eller bytter merke vil det mest sannsynlig bare bli verre, så bare fortsett på dem. De færreste mannfolk sier nei til sex selv om du har mensen, så det er ikke noe stort problem akkurat. Etter 12 dager blør du vel ikke så mye heller Anonymkode: 6bc82...dad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå