AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #1 Skrevet 25. desember 2017 Hei! Jeg har ca alle symptomene på klamydia.. Urinen min er orange, jeg har mellomblødninger, hatt en blødning etter sex, og litt uvi lignende symptomer med smerte ved urinering og en evig trang til å tisse. Greia er at jeg testet meg i sommer, og hadde det ikke. Hatt samme kjæreste siden før det, så det var kun på grunn av symptomene. Fikk nylig han til å teste seg, og den var også negativ. Skal teste meg igjen, men hva annet kan det egentlig være? Anonymkode: c33fa...057
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #2 Skrevet 25. desember 2017 Du kan teste deg igjen. Gå til legen og beskriv symptomene dine. Anonymkode: f45ef...0a1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #3 Skrevet 25. desember 2017 Hvis du bor i Oslo kan du bare teste deg for klamydia og annet på olafia klinikken Anonymkode: 51f25...ac3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #4 Skrevet 25. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du bor i Oslo kan du bare teste deg for klamydia og annet på olafia klinikken Anonymkode: 51f25...ac3 Men da blir ikke TS utredet for sine symptomer som nødvendigvis ikke trenger å være klamydia. Anonymkode: f45ef...0a1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #5 Skrevet 25. desember 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har ca alle symptomene på klamydia.. Urinen min er orange, jeg har mellomblødninger, hatt en blødning etter sex, og litt uvi lignende symptomer med smerte ved urinering og en evig trang til å tisse. Greia er at jeg testet meg i sommer, og hadde det ikke. Hatt samme kjæreste siden før det, så det var kun på grunn av symptomene. Fikk nylig han til å teste seg, og den var også negativ. Skal teste meg igjen, men hva annet kan det egentlig være? Anonymkode: c33fa...057 Uvi? Bakteriell vaginose? Sopp? Stress? Bakteriell ubalanse i underlivet? Lege, Ts, lege. Symptomene du har er symptomer på mer enn klamydia. Anonymkode: 265f7...203
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå