AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #21 Skrevet 25. desember 2017 Ikke inviter henne neste år. Har et slikt familiemedlem selv (som nekter å åpne gavene sine osv) og der er vi overbevist om at det må ligge en sosial personlighetsforstyrrelse til grunn. Anonymkode: 1555c...899 1
Calypso Skrevet 25. desember 2017 #22 Skrevet 25. desember 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har et slikt familiemedlem selv (som nekter å åpne gavene sine osv) og der er vi overbevist om at det må ligge en sosial personlighetsforstyrrelse til grunn. Anonymkode: 1555c...899 Tja, jeg har et par-tre personlighetsforstyrrelser selv (unnvikende/engstelig og emosjonelt ustabil blant annet) men jeg har da ingen problemer med å åpne gaver med familien. Klart, folk er jo forskjellige men jeg ser ingen grunn til at du skal leke doktor. 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2017 #23 Skrevet 25. desember 2017 Jeg ville ikke bare latt være å invitere, jeg ville sagt fra at de ikke er velkomne i god tid før neste jul. Jeg har gjort det med et søsken. Et søsken som fikk barnet mitt til å gråte og føle seg ødelagt og nedfor i ukesvis pga kommentarer om kropp, og generelt om kunnskap og skole. Bare hakking. Selv om jeg glefste og gikk i forsvar etter hvert stikk, så traff jo stikkene. Sa klart fra at vedkommende er herved ikke velkommen i barnets bursdag eller juleselskap, og at vedkommende kan få forsøke å vise meg at de har skjerpet seg ved andre anledninger gjennom året så kan jeg kanskje revurdere til fremtiden. Og sa hvorfor. Men det er kanskje lettere å ta egne søsken i nakkeskinnet..... Anonymkode: f3ec1...436 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå