Gå til innhold

Synes du askepott er vakker?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis hun som spiller askepott hadde vært i den alderen i dag og hatt dagens klesstil. Hadde hun blitt ansett som vakker? 

Anonymkode: a805b...4e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har vært mange skuespillere som har spilt Askepott du må nesten si hvem du snakker om.

Anonymkode: 0c124...777

Skrevet

Da hadde hun nok også fulgt dagens skjønnhetstrender hva sminke og hår går. Hun er jo vakker, og selvsagt ville hun fortsatt vært det i dag.

Noen som vet om, eventuelt hvor lenge, den blir liggende på NRK sine nettsider?

Her er det familiejul med grøtmiddag klokken 11.30 og så til kirkegården. Har ikke sett hele filmen på flere år, siden disse tradisjonene ble innført for en del år siden. Det er det eneste jeg ber om å få se på TV i julen så det er jo litt surt. Har heldigvis noen minutter nå før vi må gå - og så flaks at noen startet en tråd nå, som kanskje vet om jeg kan se den i morgen :xpb_knuddel:

Skrevet

Meget vakker ung kvinne

Skrevet
4 minutter siden, applestories skrev:

Da hadde hun nok også fulgt dagens skjønnhetstrender hva sminke og hår går. Hun er jo vakker, og selvsagt ville hun fortsatt vært det i dag.

Noen som vet om, eventuelt hvor lenge, den blir liggende på NRK sine nettsider?

Her er det familiejul med grøtmiddag klokken 11.30 og så til kirkegården. Har ikke sett hele filmen på flere år, siden disse tradisjonene ble innført for en del år siden. Det er det eneste jeg ber om å få se på TV i julen så det er jo litt surt. Har heldigvis noen minutter nå før vi må gå - og så flaks at noen startet en tråd nå, som kanskje vet om jeg kan se den i morgen :xpb_knuddel:

"For alltid" aka år 2099.

Kos deg!:)

• Liker 1
Skrevet

Hun er veldig vakker.Har også sett bilde av henne slik hun ser ut i dag og hun var like pen.

Anonymkode: 7a312...2c9

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns hun er en klassisk, naturlig skjønnhet. En type eleganse man ikke ser så ofte. Selvsagt, hun ser ikke ut som en norsk jente, for det er hun jo ikke, eller med et utseende etter norsk standard på «den måten», men det betyr ikke at hun ikke er vakker :) 

Anonymkode: 6750d...66a

• Liker 4
Skrevet

Jeg har aldri skjønt hvorfor hun angivelig skal være pen. Hun er for all del ikke stygg, men helt vanlig i mine øyne. 

Anonymkode: 73fb3...2fd

Skrevet

Synes hun er ekstremt vakker! Et sjeldent vakkert utseende rett og slett!

Anonymkode: d1975...a7d

• Liker 2
Skrevet

Ja hun er klassisk vakker.  På lik linje med Greta Garbo, Marilyn Monroe og Grace Kelly.

• Liker 1
Skrevet

Hun ser naturlig eventyrprinsesse fra virkeligheten-vakker ut og ser bedre ut en de før nevnte her...syns jeg. :) 

• Liker 2
Skrevet

Ja, hun er slående vakker. Svært sjeldent jeg sier det om andre mennesker. Og hun er fortsatt veldig flott.

Skrevet
På 24.12.2017 den 11.53, AnonymBruker skrev:

Hvis hun som spiller askepott hadde vært i den alderen i dag og hatt dagens klesstil. Hadde hun blitt ansett som vakker? 

Anonymkode: a805b...4e1

Du snakker om hun fra den tjekkiske filmen "tre nøtter til askepott". Naturlig vakker jente uansett hva hun ville kledd seg med. Er man vakker så er man vakker.  Mange i dag som ikke er naturlig vakre som henne. Hun er sikkert like vakker uten sminke også😍

Skrevet

Hun er flott ja, og prinsen skikkelig kjekk også😍.

Anonymkode: 37294...a85

• Liker 1
Skrevet
På 25.12.2017 den 15.00, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri skjønt hvorfor hun angivelig skal være pen. Hun er for all del ikke stygg, men helt vanlig i mine øyne. 

Anonymkode: 73fb3...2fd

20171226_190916.png

20171226_190847.png

20171226_190827.png

Skrevet

Syns den tiden skulle komme tilbake. Kvinnene måtte gå rundt i store stakker. Mens mennene gikk rundt i bare strømpebuksa i mange fargerike farger :) Ser behagelig ut. 

Anonymkode: acbea...bdb

• Liker 2
Skrevet

Egentlig ikke, men smaken er som baken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...