Gå til innhold

Tips til emner å prate om på juleaften

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen tips til emner man kan ta opp/diskutere med folk på juleaften? Jeg er rå på en til en samtaler men når det er mange til stede på en gang kommer jeg ofte litt til kort og jeg inntar heller en mer lyttende og observerende rolle. I år har jeg tenkt til å utfordre meg selv på dette å faktisk delta i gruppedynamikken, men da kan det være kjekt å ha noe man kan konversere om.

Tips og innspill?

Videoannonse
Annonse
Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Du kan ta opp hva som var grunnen til at Athen tapte Peloponneskrigen mot Sparta.

Skrevet

Hvem morderen er i jul i blodfjell:fnise: 

Anonymkode: 8b859...3b6

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Du kan ta opp hva som var grunnen til at Athen tapte Peloponneskrigen mot Sparta.

Det er bare jeg som er historienerd i dette familieselskapet så det er dårlig butikk tror jeg, med mindre jeg ønsker kjede folket ihjel

Skrevet

Tja. Hva med emnet jul? Julehandel og hvordan folk oppfører seg under julestresset. Du har sikkert lagt merke til av hvert og de har sikkert sitt å bidra med slik at de kaster seg inn. På sentre, parkeringsplass, butikken osv. 

Anonymkode: a4107...e32

• Liker 1
Skrevet

Været?

Anonymkode: 47f97...32f

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem morderen er i jul i blodfjell:fnise: 

Anonymkode: 8b859...3b6

Den serien har jeg ikke fått med meg, vært på sykehus 3 uker så det har blitt lite med tv-titting. Men har hørt at serien er bra, kan jo alltids høre om de andre har sett den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...