AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #1 Skrevet 24. desember 2017 Jeg har funnet ut at jeg trenger mental trening. Jeg er tiltaksløs, dårlig motivert og har så å si nesten null selvdisiplin. Jeg må gjøre noe, og jeg må trene opp utholdenheten og selvdisiplinen min. Noen som har erfaring med å gjøre dette? Hvordan gjorde dere det? Anonymkode: ccc4b...2a3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #2 Skrevet 24. desember 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har funnet ut at jeg trenger mental trening. Jeg er tiltaksløs, dårlig motivert og har så å si nesten null selvdisiplin. Jeg må gjøre noe, og jeg må trene opp utholdenheten og selvdisiplinen min. Noen som har erfaring med å gjøre dette? Hvordan gjorde dere det? Anonymkode: ccc4b...2a3 youtube- leo gura Anonymkode: ddce0...ae8
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2017 #3 Skrevet 24. desember 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har funnet ut at jeg trenger mental trening. Jeg er tiltaksløs, dårlig motivert og har så å si nesten null selvdisiplin. Jeg må gjøre noe, og jeg må trene opp utholdenheten og selvdisiplinen min. Noen som har erfaring med å gjøre dette? Hvordan gjorde dere det? Anonymkode: ccc4b...2a3 Jeg liker deg, ts. De fleste i din situasjon sier at de er "deprimerte". Det første du må gjøre er å tvinge deg selv. Det er ikke lett, men det må til for å skape nye vaner som når de er vaner går av seg selv, automatisk. Da får du ny energi (fordi du nå slipper å bruke energi på tvinge deg selv mer). Husk å ikke sette inn støtet på alle områder, det går ikke. Ta en ting av gangen, når det er blitt vane, begynn med noe nytt. Konsentrasjon: ikke vær for mye på internett (forskning har vist at det gjør konsentrasjonen dårligere), tren på å lese bøker uten å distrahere deg. Etc. Lykke til! Anonymkode: 8b8a9...996 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå