Gå til innhold

Kom han, eller ble han bare slapp?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

..

Endret av yunayinu
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på det samme

Anonymkode: cdd10...849

Skrevet

Om han ble slapp uten å komme så er jo det helt normalt, er ikke alltid penis "fungerer" som man vil. Men siden det er en kjent sak at menn gjerne blir trøtte etter orgasme, så kan det jo også være at han kom siden han sa det han sa.

Anonymkode: e115e...5d5

• Liker 4
Skrevet

Du gjorde neppe noe galt. Han nøt nok sexen, med eller uten orgasme. Jo mer du har sex med ham, jo mer vil du merke hvordan han er når han kommer. 

Anonymkode: d7488...8ea

• Liker 5
Skrevet (endret)

det er da umulig for oss å si. Begge deler er helt normalt.

Er det noen spesiell grunn for at du spør?

Endret av kubrak
Skrevet

Red du ham i ca 20 min...?! 

Anonymkode: 746ac...67a

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte det samme 😅 

Anonymkode: 3aeda...010

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, kubrak skrev:

det er da umulig for oss å si. Begge deler er helt normalt.

Er det noen spesiell grunn for at du spør?

Første gangen var skikkelig bra, fikk mange komplimenter osv, så jeg er litt redd for at andre gangen var skuffende for han. Men han er veldig stressa og bekymra for tiden, så kan hende det har noe med det å gjøre. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tenkte det samme 😅 

Anonymkode: 3aeda...010

Yes, og var støl fra før i tillegg, men jeg nøt det jo... :fnise:

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det mye? 

Anonymkode: d7488...8ea

Skrevet
9 minutter siden, yunayinu skrev:

Første gangen var skikkelig bra, fikk mange komplimenter osv, så jeg er litt redd for at andre gangen var skuffende for han. Men han er veldig stressa og bekymra for tiden, så kan hende det har noe med det å gjøre. 

Kjære vene, ikke tenk så mye på han, nyter du selv, er det maks for han. Så kos deg og nyt

Anonymkode: 248b3...f71

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, yunayinu said:

tror ikke du trenger å være bekymret i dete hele tatt, hvis dere klarte å holde det gående i hele 20 minutter må da vel det kunnekarakteriseres som et vellykket samleie

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, yunayinu skrev:

Tror han synes det var veldig fint jeg

Anonymkode: cdd10...849

Skrevet

Tipper han kom langt tidligere, koste du deg?

Anonymkode: 248b3...f71

• Liker 1
Skrevet

Selv om det er deilig med orgasme kan også menn nyte sex uten å komme. 

Særlig når vi holder på lenge, da blir jeg gjerne litt nummen. Da er det vanskelig å komme, samtidig er det fantastisk deilig og vi kan holde på så lenge vi har krefter. 

Skrevet

Umulig å vite, med  tipper han kom en stund før. Det forklarer jo også hvorfor han lot deg holde på i 20-30 min, de fleste menn vil jo bli så tent andre gang med en dame at de bare må ta over kontrollen og få henne over på rygg. 20-30 min med jenta på topp er mer sånn samboer på fjerde året-sex i mitt hode :fnise:

Anonymkode: 5d2e2...b70

• Liker 2
Skrevet

Han tenner nok ikke skikkelig på deg,tror ikke han kom,da hadde han ikke klart å bli ridd videre av deg.

Kanskje er du for slapp i musa,kanskje er du ikke sexy nok, finn deg en som liker deg det fortjener du som kan ri i 20 min

Anonymkode: 68ed9...68a

Skrevet
2 timer siden, stan skrev:

Selv om det er deilig med orgasme kan også menn nyte sex uten å komme. 

Særlig når vi holder på lenge, da blir jeg gjerne litt nummen. Da er det vanskelig å komme, samtidig er det fantastisk deilig og vi kan holde på så lenge vi har krefter. 

Nå må du snart skifte det tåpelige bilde i din avatar ,problemer med å ta deg seriøst

Anonymkode: 68ed9...68a

Skrevet

Om han kom eller ikke er det bare han som vet, men om han ikke fikk orgasme betyr ikke det at han ikke tenner på deg eller ikke syntes det var noe deilig. 

Anonymkode: 29577...915

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...