Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan man ta dette over nettet? Eller deltidstudier i Oslo/Akershus omegn? Noen som kan hjelpe meg med å finne det ut. Har hittil bare funnet deltidsstudie i Tromsø.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan man ta dette over nettet.

Over nett? Dette er vel mer et praktisk studie enn et teoretisk studie? Eller tar jeg feil her?

Skrevet

Det tviler jeg på :) Og det skal vi være glad for ;)

Ikke for å være frekk (ok,litt da), men vet du hva fysioterapi går ut på?

Gjest Anonymous
Skrevet

Trådstarter her...jeg mente å det teoretiske. For til din informasjon, så er det mye teori også. Det er ikke snakk om å bare gjøre ting vilt uten å kunne noe om kroppens anatomi, og ren fysiologi osv..

Skrevet

Jeg har god kjennskap til studiet vil jeg våge å påstå :sjarmor:

Jeg beklager at jeg var litt krass :) Men det var nettopp fordi jeg vet hvor _krevende_ dette studiet er ;)

Gjest Anonymous
Skrevet

Trådstarter igjen.

Du går/har gått studiet antar jeg. Kan du fortelle om det? Hvordan teori og praksis er?

Jeg har barn, derfor jeg spør om deltid o.l.

Gjest Seleena
Skrevet

Over nett? Veit du kva fysioterapi går ut på?

Trur nok ikkje du får tatt fysioterapi over nett og skal ikkje sei det heilt sikkert, men dette er nok eit studium som skjer kun på fulltid med "faste" forelesningar og praksis.

Veit kun om vidareutdanningar på deltid.

Skrevet

Jeg går ikke og har ikke gått Men levd veldig tett på en som gjorde det i alle åra utdannelsen varte. Vanligvis tar studiet tre år, vet ikke hva som gjelder for deltids.

Det er mest teori det første året, praksisen øker for hvert år med veldig mye praksis tredje året. Tredje året må du i tillegg levere en prosjektoppgave (du velger selv emne og i hvor stor grad den er praktisk/teoretisk).

Min erfaring er at det er et blodslit og et konstant press på få unnagjort og lært teorien. MEN med god vilje og ståpåhumør kan du klare det selv om forutsetningene er noe tøffe. Kjenner til ei som hadde mann og flere barn og som pendlet to timer med tog hver dag, og hun gjennomførte :) Så ikke la deg skremme :wink:

I tillegg virket studiet kjempeengasjerende og fasinerende selv på meg som bare var vitne til det hele ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...