AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #1 Skrevet 23. desember 2017 Jeg orker ikke bo hjemme lenger. Jeg er 22 år og har en deltidsjobb, skulle gjerne hatt 100% fast stilling. Søker jobber hele tiden, men får ikke noe mer enn ett intervju. Moren min og jeg bor bare oss sammen. Nå ønsker nok hun at kjæresten gjennom 3 år skal flytte inn eller de kjøper noe sammen. Dette skjønner jeg godt Jeg vil ikke bo sammen med de to til tross for at jeg er glad i de. Hvordsn kan jeg få meg sted å bo med min inntekt (10-15000 i mnd) Det er ikke mye å juble for. Hvordan går jeg frem? Anonymkode: f9108...d5e 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #2 Skrevet 23. desember 2017 Du finner en rimelig boenhet, leilighet eller bokollektiv. Finn en etter hva du kan evne å betale. Mulig du bør utvide ditt søkeområde for jobb og leilighet, ikke la deg begrense til nåværende bosted. Du kan også evt ta opp studier slik at du kvalifiserer til stipent og lån fra lånekassen. Anonymkode: 93408...d2d 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #3 Skrevet 23. desember 2017 Skal du begynne å studere eller få deg en annen type utdanning? Du trenger ikke nødvendigvis mye penger i måneden for å bo i bofellesskap. Sjekk finn.no eller hybel.no. Anonymkode: e1169...88d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå