AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #1 Del Skrevet 23. desember 2017 Til dere rasshøl som ikke blinker når dere skal, hvorfor gjør dere ikke det? Er dere bare late, eller rett å slett dumme? Anonymkode: b3d41...a8b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #2 Del Skrevet 23. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Til dere rasshøl som ikke blinker når dere skal, hvorfor gjør dere ikke det? Er dere bare late, eller rett å slett dumme? Anonymkode: b3d41...a8b I denne typen oppførsel har jeg konkludert med at enkelte er redde for å slite ut blinklyset. Men hva skal de med en utslitt bil der bare blinklysene fungerer? Og når vi først er i gang, hva feiler det folk som går ut uten refleks? Anonymkode: 54e77...c8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #3 Del Skrevet 23. desember 2017 Blinklysolje er dyrt for tiden... Anonymkode: e55f4...8a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppgitt78 Skrevet 23. desember 2017 #4 Del Skrevet 23. desember 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Blinklysolje er dyrt for tiden... Anonymkode: e55f4...8a3 Jepp! Og det er faktisk utrolig mye arbeid å skifte blinklysolje! Dette er en faktor de fleste overser når de anskaffer seg bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 23. desember 2017 #5 Del Skrevet 23. desember 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Og når vi først er i gang, hva feiler det folk som går ut uten refleks? Anonymkode: 54e77...c8e Jeg gikk uten refleks noen dager i høst fordi jeg ikke hadde greid å anskaffe det. Så gikk dessverre refleksen i stykker (knuste), og det gikk nok en dag før jeg fikk festet på en ny. Kan jeg tilgis (i motsetning til de som ikke vil ødelegge mekanikken i blinklysknappen)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosahelikopter Skrevet 28. desember 2017 #6 Del Skrevet 28. desember 2017 Angående refleks: Kjære deg som går uten refleks i mørket, du kan faktisk redde liv. Registrer deg hos organdonor. Satt litt på kanten, er fra et bilde med tekst. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå