Gå til innhold

Hva synes dere om denne brudekjolen ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes den var kjempefin, men du bør ha ganske små bryster for å ikke bli vulgær i den. Jeg kunne aldri ha gått i den 🙈

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt.. er ganske kresen. Synes skjørtet var fint men overdelen var litt spesiell. 

Anonymkode: feea6...cc7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For dyp utringning, men ellers kjempefin. Man må ha veldig små pupper til en slik utringning, men selv da synes jeg den er for dyp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den var fin, men du må være høy og slank med små pupper for å se bra ut i den. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.12.2017 den 23.08, strawberry skrev:

Helt grei utenom utringningen. 

Enig.

Utringningen så bare helt feil ut.

Synes ryggen var veldig fin og skjørtet var fint, men så ødela utringningen alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier som flere andre her. Den var kjempefin, alt utenom utringningen. Den var altfor dyp. Hadde fått sydd den igjen litt....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjolen var nydelig! Mine pupper hadde imidlertid danset sin egen dans inni der. Ikke bare må du ha små pupper, men de kan ikke slenge noe særlig heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å gjøre noe med utringningen? 

Ellers er kjolen veldig fin. 

Anonymkode: 350ad...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin kjole, men den krever en viss figur, som andre har påpekt. Høy og slank, helst.

Selv synes jeg også utringningen var i dypeste laget. Jeg er ikke spesielt prektig og har ingenting imot utringning til andre anledninger, men det er noe med kombinasjonen brudekjole og utringning jeg synes blir litt merkelig. Det skal være litt klasse over det i en sånn høytidelig setting med familien tilstede, sexy kjoler kan man spare til fest med vennegjengen og løsere snipp. Når noen av gjestene kanskje dukker opp i bunad og liknende så blir det rart at bruden selv går med bar hud ned til navlen.

Anonymkode: b4817...b18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Syntes kjolen var ganske trist og blass i fargen. Ser ut som om den har blitt vaska altfor mange ganger. Får absolutt ingen brudekjole effekt av å se på den og utringningen var altfor drøy til å være en brudekjole. Beklager hvis jeg skriver rett ut, men du spør etter meninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...