AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #1 Skrevet 23. desember 2017 Etter å ha gått på mange soppkurer i over et halvt år har jeg endelig blitt kvitt soppen, men til min store overraskelse fortsetter problemene.. samleie svir som bare f, generelt alle bevegelser i og rundt skjeden, i tillegg til en rift som kommer igjen og igjen og gjør det enda mer smertefullt. Jeg må innrømme at jeg har presset meg til å ha samleie, for jeg har jo lyst. Jeg skal selvfølgelig til lege, men er det noen som har vært gjennom det samme? Hva gjør legen? Er det håp? Anonymkode: 339ff...6e3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #2 Skrevet 23. desember 2017 Selvsagt er det «håp». Svie og ubehag i underliv er en av 3 ting (vanligvis). Sopp. Bakteriell vaginose. Hudsykdom. Du er kvitt soppen (hvordan vet du det? Det er ikke mulig å verifisere med tester fordi de ofte er falsk negative, noe en lege vil fortelle deg.) så da er det en av to. BV kan testes. Hudsykdom kan testes. Det første av fastlege, det andre av hudlege. Ergo er rekkefølgen din: fastlege, gynekolog, hudlege. Bestill time over nyttår. Anonymkode: 8e39f...743
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå