Hjørdis1 Skrevet 23. desember 2017 #1 Skrevet 23. desember 2017 Hei! Jeg skulle i butikken og kjøpe Worchestershiresaus, men fant bare Worchestersaus. Er det det samme?
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #3 Skrevet 23. desember 2017 Ja, det er det samme, bare en forkortelse av navnet. Står som første treff på google. Anonymkode: 4cedb...621
Hjørdis1 Skrevet 23. desember 2017 Forfatter #4 Skrevet 23. desember 2017 Jeg søkte også på det på google, og så at det sto "Worchestersaus" og at det var bilde av en flaske påskrevet "Worchestershiresaus" på Wikipedia, hvis det er det du tenker på, men det er ikke alltid jeg stoler på Wikipedia. Har opplevd feil der mange ganger. Det står jo heller ikke direkte i teksten at det finnes to navn på samme saus...!
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #5 Skrevet 23. desember 2017 "Worcestershire sauce, frequently shortened to Worcester sauce, is a fermented liquid condiment..." https://en.wikipedia.org/wiki/Worcestershire_sauce Anonymkode: 4cedb...621
Hjørdis1 Skrevet 23. desember 2017 Forfatter #6 Skrevet 23. desember 2017 Takk! Jeg fikk opp bare den norske! Den engelske var tydeligvis mer utfyllende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå