Gå til innhold

Pasta Bolignese Rett i koppen (Toro)


Fremhevede innlegg

Skrevet

Er veldig god som en snack!

Hvor sunn er den?

 

Hvorfor har man i RØKT storfekjøtt - framfor kun storfekjøtt? 😨

Anonymkode: 9d97d...4c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke særlig sunn. Mest salt og diverse e-stoffer i den. Synes du den er god? Synes den smaker pulver.

  • Liker 2
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er veldig god som en snack!

Hvor sunn er den?

 

Hvorfor har man i RØKT storfekjøtt - framfor kun storfekjøtt? 😨

Anonymkode: 9d97d...4c4

Mer smak og holder seg bedre?

Anonymkode: 99589...bd5

Skrevet

Lite næring, men helt ok som mellommåltid. 

Skrevet

Synes ikke den er spesielt god. Kjøper den en gang i året når jeg har glemt det, for jeg liker tanken.

Skrevet

Spis en gulerot etterpå og du får i deg litt fiber og vitaminer.  Bedre enn mye annet junk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...