Gå til innhold

Sobril og urinprøve

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, tok en 6 mg sobril i går kveld, og skal levere en urinprøve onsdag morgen. Er det noe sannsynlighet for at den vil slå ut? Evt hvordan kan jeg få ting til å gå fortere gjennom systemet? Er liten med lav forbrenning hvis det har noe å si. 

Anonymkode: 744ad...c92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke påvirke forbrenningen din.

Anonymkode: dad67...e2f

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vil det si at jeg er trygg det femte døgnet eller etter det femte døgnet er gått?

som det står i linken;

"

Store variasjoner

Det kan forekomme betydelige variasjoner fra person til person når det gjelder hvor lang tid et rusbruk kan påvises med en blod- eller urinprøve, ettersom vi forbrenner stoffer i forskjellig tempo. Minst like viktig er hvilken mengde som er inntatt, og over hvor lang tid denne mengden er inntatt. Våre opplysninger på dette området er derfor kun veiledende."

Skrevet

Drikk mye vann så kanskje det går. 

Anonymkode: 07cc6...c0d

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei, tok en 6 mg sobril i går kveld, og skal levere en urinprøve onsdag morgen. Er det noe sannsynlighet for at den vil slå ut? Evt hvordan kan jeg få ting til å gå fortere gjennom systemet? Er liten med lav forbrenning hvis det har noe å si. 

Skal du rustestes på urinprøve? I så tilfelle slår Sobril ut, det er nemlig hensikten med rustesting/ruskontroll ved hjelp av urinprøver. 

Anonymkode: 79a43...b8a

• Liker 1
Skrevet

6 mg sobril finnes ikke, men 5 mg er lav dose. Blir du rustestet spesifikt for benzodiazepiner? Det KAN slå ut, men jeg vil anslå at en så liten dose mest sannsynlig ikke slår ut etter fire dager.  

Anonymkode: 81802...8d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...