AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #1 Del Skrevet 22. desember 2017 Jeg har en gammel bil som blir brukt bare til og fra jobb, og vi har en annen bil vi bruker som familie osv. Nå har derimot viften stoppet opp på den gamle bilen. Vil helst ikke koste på bilen noe særlig da den bare skal gå til den "dør". Er det noen som vet om man kan bytte varmeapparatet selv, eventuelt har en "oppskrift"? Det er en Opel Vectra 2004 stasjonsvogn. Anonymkode: 79157...be3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 22. desember 2017 #2 Del Skrevet 22. desember 2017 Kan hende du klarer å bytte vifta selv, men umulig å si om du kommer til den fra inni bilen, eller rett bak motor, under fromtruta. En ting er sikkert: Det er noe kronglete å komme til uansett🙊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #3 Del Skrevet 22. desember 2017 Om vifta virker på fullt kan det være formotstanden som er gåen, men den går greit å skifte selv, men den er dyr alt etter som Anonymkode: 7d386...435 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #4 Del Skrevet 23. desember 2017 Go Haynes. Go by the book. Anonymkode: 6dcfd...976 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 23. desember 2017 #5 Del Skrevet 23. desember 2017 Brukt varmeapparat fra hoggern, evt en del som selger brukte deler på Finn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #6 Del Skrevet 23. desember 2017 Tusen takk for svar. Den virker ikke overhodet, heller ikke på full guffe. Skal sjekke om jeg får tak i brukt. Er det eventuelt noen som vet hva noe sånt vil koste å bytte på et verksted? Jeg er jente og ikke spesielt handy, tenkte at jeg kunne gjøre det selv hvis det var enkel sak men forstår at det kan være kronglete. Ts Anonymkode: 79157...be3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 23. desember 2017 #7 Del Skrevet 23. desember 2017 Jeg ville prøvd å finne et ikke-merkeverkdted som er gode på Opel. De bør kunne si noe om hva som er problemet og hva som kreves for å få det i orden. Er du heldig er det også villig til å benytte brukte deler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #8 Del Skrevet 23. desember 2017 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er jente og ikke spesielt handy, tenkte at jeg kunne gjøre det selv hvis det var enkel sak men forstår at det kan være kronglete. Anonymkode: 79157...be3 Med forbehold om at jeg ikke kjenner biltypen: det er sannsynligvis ikke særlig vanskelig. Men det kan være kronglete å komme til, og det kan være at du vil trenge spesialverktøy, nettopp for å komme til på et trangt/kronglete sted. Min vurdering er at det neppe vil lønne seg å holde liv i bilen. Når vifta slutter å virke, er det sannsynligvis snart noe annet som ryker også. Anonymkode: 6dcfd...976 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå