AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #1 Skrevet 22. desember 2017 Jeg har oppdaget noe rart Etter jeg fikk min datter som nå er 12 uker har jeg oppdaget at jeg har fått hårløse partier både på underlivet og under armene. Håret er akkurat som myye tynnere og vokser mye saktere, jeg trenger knapt å barbere meg lenger... Først tenkte jeg at underlivet skyltes keisersnitt og at noe var kuttet over, som reduserte hårveksten, men det forklarer ikke at det samme har skjedd under armene... Nå mistenker jeg ammingen?? Snodig... Andre som har opplevd lignende? Anonymkode: 576eb...5bb
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #3 Skrevet 22. desember 2017 Det er helt normalt at man mister hår etter en graviditet, det oppdages som regel 1-3 mnd etter fødselen. Det kommer av østrogen fallet etter graviditeten. Så det kommer uavhengig om man ammer eller ikke. Men det er vanligst at man mister mest på hodet. Men annet hår detter også av. Anonymkode: 4490a...b2c
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #4 Skrevet 22. desember 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er helt normalt at man mister hår etter en graviditet, det oppdages som regel 1-3 mnd etter fødselen. Det kommer av østrogen fallet etter graviditeten. Så det kommer uavhengig om man ammer eller ikke. Men det er vanligst at man mister mest på hodet. Men annet hår detter også av. Anonymkode: 4490a...b2c Men dette er hårløse flekker, hvor håret ikke kommer tilbake. Det har vært sånn i mange uker nå. Jeg har ikke begynt å røyte på hodet enda Anonymkode: 576eb...5bb
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #5 Skrevet 22. desember 2017 Det tar lang tid før håret kommer tilbake, noen måneder før man ser at det kommer. Men om du er bekymret så er det selvfølgelig lurt å dra til legen. Anonymkode: 4490a...b2c
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #6 Skrevet 22. desember 2017 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det tar lang tid før håret kommer tilbake, noen måneder før man ser at det kommer. Men om du er bekymret så er det selvfølgelig lurt å dra til legen. Anonymkode: 4490a...b2c Jeg er ikke bekymret Jeg synes det er flott å slippe å barbere meg. Synes bare det er litt rart. Håret nedentil har også blitt mye lysere, det er vanligvis helt sort, men nå er det blondt Anonymkode: 576eb...5bb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå