AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #1 Del Skrevet 22. desember 2017 Hei, jeg var i dag passasjer i en bil som nesten krasjet med en buss. Vi kom nært, det var glatt og bilen jeg satt i sitt speil ble slått inn (er sånn som går automatisk inn og ut). Ingen skader på speil eller vår bil. Bussen kjørte bare videre, kan være han ikke merket det engang. Jeg har ikke lappen og kan ikke alle reglene for sånt. Skal vi varsle noen, høre med busselskapet om de fikk noen skader osv? Altså, vi kræsjet jo ikke, men var såpass nært at speilet traff. Vi snudde og kjørte etter bussen for å se om han stoppet, men han bare fortsatte. Anonymkode: d642b...c48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #2 Del Skrevet 22. desember 2017 Ser ingen grunn til å kontakte noen. Ingen skader, ingen skade skjedd. Bussen har nok ikke merket det. Var det din sjåfør som ikke holdt seg på sin side eller bussen? Her jeg bor er det en bru som er såpass smal at det å treffe speilene på andre biler nesten er normalt. Så lenge det ikke er synlige skader så stopper ingen av bilene. Anonymkode: 54d17...858 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #3 Del Skrevet 22. desember 2017 Takk for svar. Jeg tror det var en kombinasjon. Det var glatt så vi sklei, så vi kan ha vært mer ut mot midten enn hva vi burde( men vi var ikke på feil side!!!) , og bussene her er kjent for å presse seg ut mot midten av veien. I tillegg er veien smal pga dårlig brøyting. Bussen kom rundt en sving og jeg synes den var veldig nær, men vanskelig å si noe om hvem som lå feil. Anonymkode: d642b...c48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #4 Del Skrevet 22. desember 2017 Er ikke vits i å kontakte noen, det har jo ikke skjedd noe. Man må gjerne snakke med bussjåføren, men tviler på at det kommer noe godt ut av det. Du sier jo at det var glatt og at du ikke helt vet hvor dere var i veibanen. Anonymkode: 8c3d0...ffc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2017 #5 Del Skrevet 23. desember 2017 Det er jo ingenting som har skjedd. Anonymkode: a0b2c...41f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GT-R Skrevet 26. desember 2017 #6 Del Skrevet 26. desember 2017 (endret) På 22.12.2017 den 14.23, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Jeg tror det var en kombinasjon. Det var glatt så vi sklei, så vi kan ha vært mer ut mot midten enn hva vi burde( men vi var ikke på feil side!!!) , og bussene her er kjent for å presse seg ut mot midten av veien. I tillegg er veien smal pga dårlig brøyting. Bussen kom rundt en sving og jeg synes den var veldig nær, men vanskelig å si noe om hvem som lå feil. Anonymkode: d642b...c48 . Endret 27. desember 2017 av GT-R Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2017 #7 Del Skrevet 26. desember 2017 Nestenulykker er en helt vanlig sak. Hvis busselskapet virkelig vil kjøre en sak på dette. Hører du nok i fra de. Men de regner med div. slitasje på maskinparken sin hvert år. Anonymkode: b71d6...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå