Gå til innhold

Noen som kan forklare meg dette termometeret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får valgt type kjøtt, temperatur osv, men jeg får den ikke til å starte på en måte. 

Current temperature står bare som blank selv om kjøttet nå har stått i ovnen nesten halve tiden. Klokken tikker heller ikke ned. 

På bildet er sikkert alt feil nå for når jeg oppdaget at den ikke endret seg så har jeg trykket masse på den :P 

417C0D1D-AB29-4DC1-8B71-C0A722B09CFA.jpeg

Anonymkode: 24ece...f22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fulgte det ikke med bruksanvisning ?

Anonymkode: 57dfe...632

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fulgte det ikke med bruksanvisning ?

Anonymkode: 57dfe...632

Nei, da hadde jeg nok lest den og ikke spurt her

Skrevet

Hvis du finner et modellnummer på baksiden, så kan du sikkert finne bruksanvisningen på nettet.

Skrevet
4 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

Hvis du finner et modellnummer på baksiden, så kan du sikkert finne bruksanvisningen på nettet.

Har prøvd å Google litt men kommer bare til kjell&company sin nettbutikk

Skrevet

Den videoen hjelper meg ikke. Har ingen problemer med å stille inn hvilket type kjøtt og grader. Jeg får den bare ikke til å starte. Den vil ikke vise meg current temperature eller begynne nedregning på tid

Skrevet

Da virker det som om det er noe feil på termometeret ditt.. Har du prøvd å ta ut batteriene, ev. skifte de?

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den videoen hjelper meg ikke. Har ingen problemer med å stille inn hvilket type kjøtt og grader. Jeg får den bare ikke til å starte. Den vil ikke vise meg current temperature eller begynne nedregning på tid

Mange termometre viser lite eller ingenting før temperaturen kommer opp i et visst antall grader. Når det punktet er oppnådd så fungerer alt sånn som du savner nå.

Anonymkode: 6b063...766

Skrevet
23 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

Da virker det som om det er noe feil på termometeret ditt.. Har du prøvd å ta ut batteriene, ev. skifte de?

Batteriene er helt nye, men jeg skal prøve å bytte de ut likevel 👍

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mange termometre viser lite eller ingenting før temperaturen kommer opp i et visst antall grader. Når det punktet er oppnådd så fungerer alt sånn som du savner nå.

Anonymkode: 6b063...766

Men jeg oppdaget at det ikke viste noe når halve steketiden hadde vært. Og da begynte jeg å lure litt. Kjøttet var jo da såpass varmt at det burde vises syns jeg

Skrevet
På 22.12.2017 den 13.40, AnonymBruker skrev:

Jeg tipper steika er ferdig nå, men sier det likevel: Ikke videoen. Det ligger link til manualen rett under videoen. 

Anonymkode: 6ddc7...178

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tipper steika er ferdig nå, men sier det likevel: Ikke videoen. Det ligger link til manualen rett under videoen. 

Anonymkode: 6ddc7...178

🙈 den så jeg ikke. Takk skal lese nøye gjennom den 

Skrevet (endret)

...

Endret av Chenet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...