AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #1 Skrevet 22. desember 2017 Jeg kom hjem fra jobb i 23-tiden i kveld, og da jeg skulle skifte fra arbeidsuniformen kjente jeg at jeg var ganske øm under den ene arma, litt som om jeg hadde et blåmerke der. Nå i de siste timene har det blitt verre og verre, og nå er det direkte vondt! Jeg kan ikke se at det er noen form for hevelse eller andre avvik der, så jeg forstår ikke hva dette kan komme av? Noen som har forslag til hva dette kan være? Anonymkode: 95f45...4b6
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #2 Skrevet 22. desember 2017 Inngrodd hår? Forstrukket en muskel? Anonymkode: b6b63...b48
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #3 Skrevet 22. desember 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Inngrodd hår? Forstrukket en muskel? Anonymkode: b6b63...b48 Jeg tror ikke det er inngrodd hår, selv om det selvsagt ikke er umulig, smerten kjennes jo ganske "betent" ut. Muskelstrekk skal jeg ikke se bort ifra at det kan være. Vi må ofte løfte på tunge ting i løpet av arbeidsdagen, så det kan jo faktisk ha skjedd. Det kjennes imidlertid ikke ut som he muskelstrekkene jeg før har hatt, men så har jeg aldri hatt det under armen heller. -ts Anonymkode: 95f45...4b6
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #4 Skrevet 22. desember 2017 Kan være en betent lymfekjertel. Det er vondt. Om det ikke gir seg så må du jo til legen, men nå er de jo snart stengt i mange dager. Om det blir ille så ringer du legevakten, om fastlegen er stengt. Anonymkode: 8e04e...746
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå