Jølle Skrevet 22. desember 2017 #1 Skrevet 22. desember 2017 Kjæresten min vurderer silikon innlegg for å få større og fastere pupper,men er redd for hun skal miste følsomheten i dem. Jeg vet de blir hardere,men hva med følsomheten i dem?
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #2 Skrevet 22. desember 2017 Jeg mistet litt følsomhet i huden nederst på puppene, men brystvortene ble faktisk mer følsomme. Anonymkode: f6150...a45
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #3 Skrevet 22. desember 2017 Det er veldig varierende. Før jeg tok silikon, så var jeg ikke noe følsom, jeg ble mer følsom etter silikon. Og etter en stund, så blir puppene myke. Sist mann jeg var sammen med, nektet for at jeg hadde silikon, for det var ikke mulig å ha så myke pupper da. Og de ser helt naturlige ut. Var verst de 3 første månedene, da er de harde, hovne og står rett ut. Husker jeg tenkte hjelp hva har jeg gjort. Men som jeg elsker puppene mine nå. Anonymkode: 201d0...391
Jølle Skrevet 22. desember 2017 Forfatter #4 Skrevet 22. desember 2017 Takk for svar,er bare litt bekymret for hun skal miste all følsomheten og de blir for harde. Hun er jo utrolig følsom nå,er liksom der jeg bruker å varme henne opp. Men virker som det varierer fra person til person kanskje.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #5 Skrevet 22. desember 2017 I følge britiske kirurger som er blandt de beste i verden så mister 2 av 5 følsomheten helt, og 4 av 5 mister følsomheten noe. Dette er hovedårsaken til at jeg selv helt la fra meg tanken om silikon, og i etterkant har jeg lest veldig mye om andre ulemper med silikon og i mine øyne er det værre med stygge arr som aldri går bort, og det faktum av man er blandt de få heldige som ikke får noe komplikasjoner senere som følge av implantatet som lekking, betennelser osv. Noen får til og med autoimmune sykdommer av silikon, fordi etter noen år begynner implantatet å lekke men i så mikromengder at man ikke merker det. Disse stoffene gjør da at kroppens immunforsvar går på høygir for å støte vekk fremmedlegemet og giften og kan bli syk i form av leddsmerter, utmattelse, kronisk hodepine osv. Man må også sørge for å ha en safe buffer med penger både i tilfelle komplikasjoner, og i forbindelse med å skifte implantat som anbefales å gjøre hvert 7 år og senest hvert 15 år. Er du opptatt av kjæresten din sin helse så fraråder du hun silikon. Også på grunn av den store risken for at sexlivet blir ødelagt. For min del hadde det vært katastrofe for sexlivet å få redusert følelse i brystvortene. Og det er jo også greit å kunne ligge på magen og siden av og til også uten å få vondt, noe man gjør med store pupper (C cup og opp) Anonymkode: 515f1...725
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #6 Skrevet 22. desember 2017 For fastere pupper kan man trene brystmusklene og bruke koffein kremer Anonymkode: 515f1...725
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå