Gå til innhold

Donald Trump - En slagen mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg orker ikke lenger å forbruke medieprodukter lenger etter de ble så tydelig uærlige. Orker ikke å lese ting slanger og kvakksalvere skriver.

Anonymkode: bd53f...22b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg orker ikke lenger å forbruke medieprodukter lenger etter de ble så tydelig uærlige. Orker ikke å lese ting slanger og kvakksalvere skriver.

Anonymkode: bd53f...22b

Med andre ord, de har rett

Anonymkode: 8a2a4...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med andre ord, de har rett

Anonymkode: 8a2a4...613

Media har stort sett aldri rett i noen analyser eller ønsker for samfunnet. Påvirkningen deres ødelegger livene til en økende og økende andel av menn.

Anonymkode: bd53f...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Alfamannen som kvinner sikler etter vil jeg tro. 

Anonymkode: ef558...f38

Hvem? Trump? :hoho:

Anonymkode: 8f005...30f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Media har stort sett aldri rett i noen analyser eller ønsker for samfunnet. Påvirkningen deres ødelegger livene til en økende og økende andel av menn.

Anonymkode: bd53f...22b

Jo

Anonymkode: 8a2a4...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fake news

Very fake news

Tidligere har CNN-kommentator Ana Navarro hevdet at den eneste forklaringen på Trumps oppførsel etter opptøyene i Charlottesville, hvor en kvinne ble drept og rundt 20 skadet, må være at han lider av demens.

– Jeg mener det er skyld på begge sider, sa Trump under en pressekonferanse, og påpekte at både høyre- og venstreorienterte hadde skyld i opptøyene.

Ok, det er nok eneste forklaring, foregår ikke en rettsak for øyeblikket f.eks hvor en antfia universitets professor er anklaget for drapsforsøk på trump supportere, nei nei, googler du eric clanton bike lock så kommer det nok ikke opp noen treff, fordi, det finnes ikke, det er bare trump som er dement, ANTIFA/BLM er jo bare godgutter, finnes ingen slemme folk der, som tyr til vold mot sivile for å oppnå sine mål.....

Nei, tv2, dere har helt rett, dette må være demens....

 

Presstøtten må fjernes umiddelbart

Anonymkode: cc520...7ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...