Gå til innhold

Hvorfor?????

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor er jeg født med en penis som ikke vokser seg større enn 10 cm erigert??? Jeg er 32 år gammel og jeg har fått hørt opp til flere ganger at dette er noe som ikke settes pris på. Betyr dette virkelig så mye for damer? Jeg er omtenksom og snill som person, men føler jeg har blitt sumpet for dette gang på gang😔

Anonymkode: e19ef...253

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes to type kvinner. De som tenker at med din penis så er de halvveis fylt opp, og de som tenker at de er halvveis tom. 

I andre enden kan utfordringene og være at en blir for stor. Han er så stor at det maks går en gang uka. Vagina må komme seg etter den store påkjenningen et samleie med noe for stort kan være.

I blant kan du treffe på ei som faktisk føler seg fylt opp med din. Du finner din match. Ca ei av 10 har ei micro mus. 

Anonymkode: eb1d1...0d3

Skrevet

Det er bare å opplyse dem om at de har et annet hull som kan benyttes om den passer bedre der.

Anonymkode: 7fcf0...4f9

• Liker 1
Skrevet

Bli god til å bruke fingre og tunge så går det så bra. Kvinner er faktisk overraskende lite opptatt av selve penetreringen. Også treffer du en som passer til deg og som er glad i deg for den du er, ikke bare penisen din.

Anonymkode: d1acf...0ca

• Liker 3
Skrevet

Det er bare så nedverdigende og flaut.... Føler alt blir bare sånn sympati og komprissløsninger... TS her

Anonymkode: e19ef...253

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Treffer du ei som virkelig elsker deg for den du er, så bryr hun seg ikke om størrelsen.

Skrevet

For å være brutalt ærlig med deg; jeg har en helt fantastisk kjæreste, men hans penis er også rundt 10-11cm - for meg er det litt i minste laget og ideelt sett ville jeg helst at drømmemannen min skulle hatt en større. Jeg har vært svært heldig med tidligere partnere og ble nok litt bortskjemt. Med det sagt; jeg har et sinnsykt deilig sexliv med typen, jeg har fokusert på knipeøvelser for å bli trangere. Mannen min er den eneste mannen i mitt liv og jeg vil ALDRI ha noen andre, til tross for at jeg noen ganger fantaserer om at hans utstyr var lengre og tykkere. 

Anonymkode: d33d8...ac1

• Liker 3
Gjest Frøken Diamant
Skrevet

Jeg syntes ikke størrelsen har alt å si!For meg er det vel så viktig at du er en god elsker,og at du er god med tunge og fingrer:)

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For å være brutalt ærlig med deg; jeg har en helt fantastisk kjæreste, men hans penis er også rundt 10-11cm - for meg er det litt i minste laget og ideelt sett ville jeg helst at drømmemannen min skulle hatt en større. Jeg har vært svært heldig med tidligere partnere og ble nok litt bortskjemt. Med det sagt; jeg har et sinnsykt deilig sexliv med typen, jeg har fokusert på knipeøvelser for å bli trangere. Mannen min er den eneste mannen i mitt liv og jeg vil ALDRI ha noen andre, til tross for at jeg noen ganger fantaserer om at hans utstyr var lengre og tykkere. 

Anonymkode: d33d8...ac1

Tenkte litt som dette; det er aldri det at penisen er for liten som er eneste argumentet for å kutte. Det er nok andre ting som betyr langt mer enn penisstørrelsen og det er på tide at gutta innser at de kanskje selv må løfte blikket for å avdekke andre årsaker til at ting ikke funker. Om unormalt liten penis da er en medvirkende faktor kan så være, men det er aldri eneste årsak og mest sannsynlig den minst betydningsfulle tingen på en allerede litt for lang liste.

Anonymkode: 187a3...b54

Skrevet

Jeg har selv datet og hatt sex med en på rundt samme størrelse. Det var ikke jeg som mistet interessen, det var han.

Anonymkode: 03c2d...cc0

• Liker 2
Skrevet

Mindre peniser treffer ofte g-punktet på en annen og mye bedre måte så kanskje dette kan være noe å fokusere på. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg er på let etter en som ikke er egoistisk i sengen, og som vet hvor klitten er. Får ikke stort ut av penis i vagina greia uansett, så jeg hadde ikke hatt noe imot det.

Anonymkode: 423cb...4a2

• Liker 4
Skrevet

Det er nok ikke derfor du har blitt dumpet, med mindre det er rett etter sex. Mange menn legger altfor mye i penisen sin. Ja den er viktig for oss kvinner å nyte sex, men det er ikke penisen sin feil at det ikke er kjemi eller at du er en dust, for eksempel.

Hvis du sliter med at kvinner dumper deg etter sex og sier at penisen ikke strekker til så går det heldigvis ann å ta penisfortykkelse og penisforlengelse ved kirurgi :) Jeg ville foretrukket at en jeg elsket gjorde det om han hadde så liten penis hvertfall.

Anonymkode: b1dcb...b45

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på let etter en som ikke er egoistisk i sengen, og som vet hvor klitten er. Får ikke stort ut av penis i vagina greia uansett, så jeg hadde ikke hatt noe imot det.

Anonymkode: 423cb...4a2

Dette!

• Liker 1
Skrevet

Du har ikke mikropenis, men er i nedre delen av normalsjiktet. Dette trenger ikke å ha noe å si, da de fleste kvinner er mest følsomme i ytterste delen av vaginaen. Og ei "normal" vagina er fra 8-12 cm dyp, selv om den utvides noe ved opphisset. G-pungtet ligger bare noen cm inni så skulle ikke være noe problem å nå g-pungtet. Gjennomsnittet er 13 cm, så du er bare 3 cm under det. Har du en normal tykkelse, vil de fleste kvinner ikke dumpe en drømmemann pga det. I tillegg til fingre og oralsex har man også mye morsomme leketøy man kan bruke sammen. Ja vet at noen damer er sizequeens, men langt fra de fleste.:)

Anonymkode: 0393e...1ea

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke mikropenis, men er i nedre delen av normalsjiktet. Dette trenger ikke å ha noe å si, da de fleste kvinner er mest følsomme i ytterste delen av vaginaen. Og ei "normal" vagina er fra 8-12 cm dyp, selv om den utvides noe ved opphisset. G-pungtet ligger bare noen cm inni så skulle ikke være noe problem å nå g-pungtet. Gjennomsnittet er 13 cm, så du er bare 3 cm under det. Har du en normal tykkelse, vil de fleste kvinner ikke dumpe en drømmemann pga det. I tillegg til fingre og oralsex har man også mye morsomme leketøy man kan bruke sammen. Ja vet at noen damer er sizequeens, men langt fra de fleste.:)

Anonymkode: 0393e...1ea

Og hva er normal tykkelse? Hvor lavt må du gå før omkretsen blir sett på som problematisk? 

Anonymkode: 4aa06...bf4

Skrevet

En får værra som en er når'en itte vart som'n sku 👩🏻‍🌾 10 cm hadde ikke vært issue for meg dersom man har satt seg inn i hvordan kvinnekroppen fungerer.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...