Gå til innhold

Liker jenter at gutter er høylytte i senga?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om menn ikke lager noe lyder, hvordan kan man vite når de nyter noe ekstra godt eller om de nyter sexen i det hele tatt?

Anonymkode: c25ac...f19

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke si takk. Ikke si takk. Ikke si takk. Regel nummer én for menn jo! (Men så lenge du ikke reagerer er det vel greit :fnise:)

Anonymkode: e82ba...fe3

Ja da føler damene seg som horer. 

Anonymkode: 67485...bd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, December 22, 2017 den 1.40, AnonymBruker skrev:

Jeg vil gjerne høre hans nytelse. Nå er jeg en screamer selv, og hyl, klynk og stønn kommer helt naturlig fordi jeg nyter noe sinnsykt. Hører jeg mannen lage tilsvarende lyder tenner det meg bare enda mer. Det gleder meg at han har det så digg!

Anonymkode: dee75...ca3

Herlig, deilig å vite at mannen kan stønne å hyle høyt når orgasmen kommer. Bare tegn på ekstrem nytelse 😊

Anonymkode: a755a...203

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, December 22, 2017 den 1.44, AnonymBruker skrev:

Dette kan umulig være noe vanlig... Kunne ikke falle meg inn å lage lyder under sex

Anonymkode: 9fb66...f3e

Hvorfor ikke??

Anonymkode: a755a...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.12.2017 den 23.31, AnonymBruker skrev:

Liker dere jenter det?

Anonymkode: a755a...203

Liker når samboer lager litt lyder ja 😊

Anonymkode: c5358...f4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker å høre stønning, klynking og diverse andre - til tider- rare lyder som oppstår mens han nyter <3 

Anonymkode: e0dc5...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig handler det ikke om lyden, men personligheten og samhandlingen, fordi igjennom det lærer vi å kjenne hverandre. Vi tiltrekkes hverandre fordi vi er tent på hverandres personlighet og karakter.

Anonymkode: e31ed...ae7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min uler alltid litt ekstra når jeg lurer en finger opp i anus. Gjerne når han ligger over meg. Deilig. Han kommer som en kule

Anonymkode: c7020...370

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Trolltunge skrev:

Utrolig deilig at mannen lager lyder! Kjedelig med menn som knapt kommer med et sukk når det går for dem. Med lyd og utrykk av nytelse blir det en finale. Uten lyd er det brått bare avsluttet, og jeg føler meg litt snytt for finale. Dessuten lurer jeg  på om det virkelig var godt for ham. 

Er enig, han jeg er sammen med nå kommer liksom bare med et bittelite utpust når det går, ofte får jeg det nesten ikke med meg. 😳 Så jeg lurer jo på hvordan det føles for ham, og om det føles godt i det hele tatt.. :/ Selv klarer jeg ikke å holde kjeft når jeg kommer, da må jeg iallfall konsentrere meg skikkelig.

Anonymkode: 35570...a4d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Personlig handler det ikke om lyden, men personligheten og samhandlingen, fordi igjennom det lærer vi å kjenne hverandre. Vi tiltrekkes hverandre fordi vi er tent på hverandres personlighet og karakter.

Anonymkode: e31ed...ae7

Skulle det ene utelukke det andre? Ja takk til lyd + det du nevner! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, en høylytt mann i senga ville satt meg helt ut og gjort meg flau.

Anonymkode: 12062...a73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Om menn ikke lager noe lyder, hvordan kan man vite når de nyter noe ekstra godt eller om de nyter sexen i det hele tatt?

Anonymkode: c25ac...f19

Du skjønner det når han støter ekstra hardt og\eller fort ut av det blå.

Anonymkode: 12062...a73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja! Mannen min lager deilige lyder når vi har sex. Som dette innimellom sexen: «Aaaahh». Ikke for ofte, men ikke for sjeldent. Også er han flink til å prate. Han sier ofte «Du er så jævla deilig. Fy faen.» «deilig og knulle den skitne bollemusa di» (:P) « jenta mi, du er så utrolig deilig. Jeg elsker deg så høyt» Og i det han kommer hører jeg et lite rop (om hjelp?!)  «Aaaaaaahhhhhhh.» for så «Det var deilig det. Takk for deilig fitte» 🙊🙈

Anonymkode: e2a0f...84a

Og der kom jeg på hvorfor dirty talk ikke tenner meg... 🙉 

Anonymkode: dee75...ca3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herlig, deilig å vite at mannen kan stønne å hyle høyt når orgasmen kommer. Bare tegn på ekstrem nytelse 😊

Anonymkode: a755a...203

Dyrisk! 😉

Anonymkode: dee75...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer litt ann på lyden han lager.. Har vært borti litt pinlige lyder før egentlig.. men eeeelsker lyden samboer lager når han kommer, sånn mørk maskulin nesten knurrelyd:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har faktisk aldri tenkt over det. Jeg analyserer ikke så mye når jeg har sex, prøver å være i nu-et, og nyte sjøl og finne ut hva som får han til å nyte. Noen lyder er det jo nødvendigvis involvert, hvis ikke er det jo umulig å lese hva han synes er ekstra stas at jeg gjør. Uff, kjenner bare først og fremst at jeg gleder meg til juleferien er over og vi, jeg og kjæresten, sees igjen, når jeg snakker om dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er helt musestille under sex 😳 Ofte er jeg usikker på om han har kommet eller ikke! Tenner på litt tung pust og stønning ja.. 🙊

Anonymkode: b8b3d...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker stønning og kommunikasjon typ "du er så deilig", og erkjennelse av hva jeg gjør som føles bra. Men dirty talk som går mye utover kan være pinlig. Forrige partner kunne komme med noen skikkelig kleine fraser i senga. Han ga meg en voiceover for hver nye moove og måtte beskrive inngående hva han holdt på med. Show, don't tell.

Anonymkode: efa11...715

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...