Gå til innhold

Spm til hetero jenter/kvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det hender at du fantaserer om en annen dame, Men du absolutt ikke tenke deg utføre det? Har også hørt fra endel bifile menn at homofile menn er bedre til å gi BJS enn hva kvinner, Så du har nok et poeng med kjønn mot samme kjønn.

Anonymkode: bf0fc...d2d

Nope kunne ikke tenke meg å utføre det. Hvertfall ikke gjøre noe selv på en annen kvinne. Var med på trekant en gang, eller der en mann hadde sex med meg og en annen jente, jeg og hun gjorde ingenting med hverandre, jeg ville ikke kysse hun eller noe, hun ville slikke meg men jeg trakk meg ut av hele greia da og mistet tenning. Rart egentlig, for det er ofte det jeg fantaserer om , at en annen jente slikker meg mens en dominant mann beordrer hun og knuller oss begge. Jeg tok hun på puppene og syntes bare det var rart og litt ekkelt :P

Ekke så uvanlig tror jeg at heterofile fantaserer om sånt men ikke vil gjennomføre , og i følge denne artikkelen kan man ikke klassifiseres som bifil fordet.

"Hvis du tror heteroseksuelle kvinner bare tenner på menn, må du tro om igjen. Faktisk tenner de på både på menn og kvinner, mens de lesbiske er mer konsekvente: De holder seg til sitt eget kjønn, viser ny studie. – Tidligere forskning har vist at kvinner, uansett om de foretrekker menn eller kvinner, har en kroppslig reaksjon på alle seksuelle stimuli. De heteroseksuelle reagerer på både mannlig og kvinnelig stimuli, mens de som er orienterte mot kvinner, reagerer bare på kvinnelig stimuli. "
https://forskning.no/sex-kjonn-og-samfunn/2015/12/heterofile-kvinner-tenner-ogsa-pa-damer

Anonymkode: 752ab...9f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...