Gå til innhold

Jeg vil bare beklage


Gjest Catalina Culès

Anbefalte innlegg

Gjest NotNaomi
På 21.12.2017 den 14.13, Calandria skrev:

til de her inne som syns jeg er en tulling. Jeg er bare sånn, kan ikke noe for det...

Kan ikke huske noe om at jeg har lest noe av deg...så så stor tulling er du vel ikke I så fall . Da ville jeg ha husket deg bedre antar jeg .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Catalina Culès
1 time siden, miss summers skrev:

Sannsynligvis grunnet bruk av meme, og kun det, ofte. Svært ofte. 

Det kan godt hende, men jeg bruker ikke meme i hver bidige tråd, som det påstås, har også sett andre bruke  meme , men da er det greit., og det finnes ingen regel på bruk av meme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Calandria skrev:

Det kan godt hende, men jeg bruker ikke meme i hver bidige tråd, som det påstås, har også sett andre bruke  meme , men da er det greit., og det finnes ingen regel på bruk av meme. 

Vet det. Men tenkte det kanskje var derfor du fikk kommentar. Det var alt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
1 time siden, NotNaomi skrev:

Kan det ikke være motsatt ? Det er jo ofte redsel for å bli avvist om en ber om unnskyldning , som stopper mange fra å gjøre det . Og det er vel ikke akkurat en styrke å holde på sitt i redsel for å vise at en tok feil ?

Såå...

Nei det er en svakhet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
Akkurat nå, Winza skrev:

Du unnskyldte jo selv i den tråden din så da blir dette hyklersk

Alle mennesker på denne jord er hyklere. Så det at jeg også er en hykler burde ikke komme som noe sjokk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Balian de Ibelin skrev:

Alle mennesker på denne jord er hyklere. Så det at jeg også er en hykler burde ikke komme som noe sjokk.

 

Ikke alle 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin
Akkurat nå, Winza skrev:

Ikke alle 

Jo alle mennesker er hyklere noen er det mer en andre. Men det finnes ikke et menneske på denne jord som i løpe av sitt liv ikke har vært hyklersk\dobbel moralsk. 

Jeg snakker da selvsagt ikke barn 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21. desember 2017 den 14.13, Calandria skrev:

til de her inne som syns jeg er en tulling. Jeg er bare sånn, kan ikke noe for det...

Du er ingen tulling. Jeg syns du er helt suveren jeg. :klem1: Er de frekke ABene som sier sånt som er tullingene her! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
3 minutter siden, Salka skrev:

Du er ingen tulling. Jeg syns du er helt suveren jeg. :klem1: Er de frekke ABene som sier sånt som er tullingene her! 

:klem1: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Axl Rose
2 timer siden, NotNaomi skrev:

Kan ikke huske noe om at jeg har lest noe av deg...så så stor tulling er du vel ikke I så fall . Da ville jeg ha husket deg bedre antar jeg .

Som meg?:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Calandria skrev:

Det kan godt hende, men jeg bruker ikke meme i hver bidige tråd, som det påstås, har også sett andre bruke  meme , men da er det greit., og det finnes ingen regel på bruk av meme. 

Jeg elsket meme. :overrasket: De kan jo være så morsomme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...