Gjest Catalina Culès Skrevet 21. desember 2017 #1 Del Skrevet 21. desember 2017 til de her inne som syns jeg er en tulling. Jeg er bare sånn, kan ikke noe for det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 21. desember 2017 #2 Del Skrevet 21. desember 2017 Never apologize and never explain, it's a sign of weakness. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #3 Del Skrevet 21. desember 2017 Hei @Calandria Du er en av de fineste og godeste brukerne på KG Anonymkode: b45ce...7b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. desember 2017 #4 Del Skrevet 21. desember 2017 Hva? Har du tatt for mye møllers tran igjen nå, min venn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. desember 2017 #5 Del Skrevet 21. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei @Calandria Du er en av de fineste og godeste brukerne på KG Anonymkode: b45ce...7b8 Takk, hvem du nå enn er 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hva? Har du tatt for mye møllers tran igjen nå, min venn? Nei da, er bare noen som påstår at jeg driver å spamer i hver eneste tråd, noe jeg ikke helt kan forstå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #6 Del Skrevet 21. desember 2017 7 minutter siden, Balian de Ibelin said: Never apologize and never explain, it's a sign of weakness. Og det du snakker om er tegn på narsissisme og videre mot psykopati. Anonymkode: c93ff...4ae 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #7 Del Skrevet 21. desember 2017 11 minutter siden, Balian de Ibelin skrev: Never apologize and never explain, it's a sign of weakness. Anonymkode: 931f5...dff 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 21. desember 2017 #8 Del Skrevet 21. desember 2017 6 minutter siden, Calandria skrev: Takk, hvem du nå enn er Nei da, er bare noen som påstår at jeg driver å spamer i hver eneste tråd, noe jeg ikke helt kan forstå. Det gjør du ikke. Og du har selvsagt ingenting å be om unnskyldning for, Venn. Du er alltid bare hyggelig og koselig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 21. desember 2017 #9 Del Skrevet 21. desember 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 931f5...dff Har aldri nektet for at jeg også er skyldig og beklage noe som er en svakhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. desember 2017 #10 Del Skrevet 21. desember 2017 16 minutter siden, Jerry Lee skrev: Det gjør du ikke. Og du har selvsagt ingenting å be om unnskyldning for, Venn. Du er alltid bare hyggelig og koselig. Ditto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 21. desember 2017 #11 Del Skrevet 21. desember 2017 1 minutt siden, Calandria skrev: Ditto Tusen takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Testosteron Skrevet 21. desember 2017 #12 Del Skrevet 21. desember 2017 5 timer siden, Calandria skrev: Nei da, er bare noen som påstår at jeg driver å spamer i hver eneste tråd, noe jeg ikke helt kan forstå. Jeg har ikke sett at du har spammet en eneste gang, så da har du nok ikke gjort det heller 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 21. desember 2017 #13 Del Skrevet 21. desember 2017 5 timer siden, Calandria skrev: Nei da, er bare noen som påstår at jeg driver å spamer i hver eneste tråd, noe jeg ikke helt kan forstå. Hvilken idiot var dette? Du er en av de beste her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 21. desember 2017 #14 Del Skrevet 21. desember 2017 6 timer siden, Calandria skrev: til de her inne som syns jeg er en tulling. Jeg er bare sånn, kan ikke noe for det... Jeg synes du er kul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 21. desember 2017 #15 Del Skrevet 21. desember 2017 6 timer siden, Calandria skrev: Takk, hvem du nå enn er Nei da, er bare noen som påstår at jeg driver å spamer i hver eneste tråd, noe jeg ikke helt kan forstå. Sikkert en som ikke har fått i seg morgenkaffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. desember 2017 #16 Del Skrevet 21. desember 2017 8 minutter siden, Axl Rose skrev: Hvilken idiot var dette? Du er en av de beste her inne Noen ABer, kanskje samme for de bytter jo kode i hver tråd Tusen takk i like måte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 21. desember 2017 #17 Del Skrevet 21. desember 2017 7 minutter siden, Winza skrev: Jeg synes du er kul Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 21. desember 2017 #18 Del Skrevet 21. desember 2017 6 minutter siden, Calandria skrev: Takk Håper du blir her i mange år framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 21. desember 2017 #19 Del Skrevet 21. desember 2017 8 timer siden, Calandria skrev: Takk, hvem du nå enn er Nei da, er bare noen som påstår at jeg driver å spamer i hver eneste tråd, noe jeg ikke helt kan forstå. DET er no bare tull fra diota som ikke er verdt å bry seg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 22. desember 2017 #20 Del Skrevet 22. desember 2017 Sannsynligvis grunnet bruk av meme, og kun det, ofte. Svært ofte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå