Ariana807 Skrevet 21. desember 2017 #1 Skrevet 21. desember 2017 Jeg har nylig vert på 2 dater med en fyr, og på papiret er han ganske så perfekt, nesten så godt som alt jeg ser etter i en partner. Men "I'm not feeling it" er en god måte å beskrive ting på. Han er grei og hyggelig, men merket jeg liksom ikke bryr meg helt, har ikke sommerfugler i magen som jeg ofte har når jeg virkelig liker noen. Det har kun vert 2 dater, men neste blir ikke før om minst 1 uke pga. jul, og vet ikke om jeg orker å ha noe særlig kontakt, jeg må nesten late som om dette er topp (i håp om at ting skal falle på plass). Jeg føler det er fryktelig trist og sende en slik melding rett før jul, men burde jeg ikke si i fra at jeg ikke føler jeg ser noen fremtid...? Men du klarer jo alltid å vite når du møter noen om kjemien stemmer...?
Gjest GiftMann38 Skrevet 21. desember 2017 #2 Skrevet 21. desember 2017 Høres ut som du bør gi det mer tid.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #3 Skrevet 21. desember 2017 Han dør ikke av et avslag etter noen møter Hadde dere vært i et fast og seriøst forhold hadde jeg skjønt tanken, men du har møtt han såpass få ganger. Bare avslutt. Anonymkode: b9194...e4f
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #4 Skrevet 21. desember 2017 2 minutter siden, Ariana807 skrev: Jeg har nylig vert på 2 dater med en fyr, og på papiret er han ganske så perfekt, nesten så godt som alt jeg ser etter i en partner. Men "I'm not feeling it" er en god måte å beskrive ting på. Han er grei og hyggelig, men merket jeg liksom ikke bryr meg helt, har ikke sommerfugler i magen som jeg ofte har når jeg virkelig liker noen. Det har kun vert 2 dater, men neste blir ikke før om minst 1 uke pga. jul, og vet ikke om jeg orker å ha noe særlig kontakt, jeg må nesten late som om dette er topp (i håp om at ting skal falle på plass). Jeg føler det er fryktelig trist og sende en slik melding rett før jul, men burde jeg ikke si i fra at jeg ikke føler jeg ser noen fremtid...? Men du klarer jo alltid å vite når du møter noen om kjemien stemmer...? For min del, krevde det litt mer enn to møter. Jeg datet vel kjæresten min godt og vel i over en måned, før det plutselig sa pang, og jeg falt kjappere og kjappere for han. Syns det kan lønne seg å gi det litt tid. Med mindre han er veldig hodestups da, da kan det være greit å være ærlig, men ai at du feks vil gi det tid Anonymkode: 2dc9f...0cf 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #5 Skrevet 21. desember 2017 Jeg syns du kan bruke litt mer tid. Jeg gikk ut med en som på ingen måte var min drømmemann. Han var bare veldig allright og jeg kjente han som en kollega. Etterhvert så fant jeg flere fine sider ved han og kjente en gryende forelskelse. Nå er vi kjærester på 6 året. Anonymkode: 83202...096 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #6 Skrevet 21. desember 2017 5 hours ago, Ariana807 said: Men du klarer jo alltid å vite når du møter noen om kjemien stemmer...? Der er jeg uenig. Jeg pleier å trenge tid på å bli kjent før jeg virkelig føler kjemi. Anonymkode: 9ddd3...6f8 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #7 Skrevet 21. desember 2017 hadde gitt det mer tid, 2 møter er ingenting! Ting kan utvikle seg med tiden og plutselig er man hodestups forelsket også! Anonymkode: 499ef...bf0
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #8 Skrevet 21. desember 2017 Jeg personlig er sånn at jeg merker det med en gang hvis ikke er det uaktuelt. Anonymkode: 1217e...0d2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå