AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #1 Skrevet 20. desember 2017 Det skrives "en del" ikke "endel". Man skriver ikke "det var enmasse barn ute og lekte i enhaug med løv"?? Sammenligningen halter nok litt, men dere skjønner. Over og ut. Anonymkode: 8d407...435 2
Bottega Skrevet 20. desember 2017 #3 Skrevet 20. desember 2017 ååååååh amen. Irriterer meg så sykt over folk som skriver endel og ikke en del
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #4 Skrevet 21. desember 2017 Ååååå giiiiiid..... jeg irriterer meg endel over folk som bare mååå rette på andre hele tiden. Ho-ho... Anonymkode: ec58c...67f 2
Bottega Skrevet 21. desember 2017 #5 Skrevet 21. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ååååå giiiiiid..... jeg irriterer meg endel over folk som bare mååå rette på andre hele tiden. Ho-ho... Anonymkode: ec58c...67f Greit å hjelpe folk med å skrive ordentlig da.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #6 Skrevet 21. desember 2017 "Endel" er korrekt i riksmål. Riktignok er det ikke er så mange som skriver riksmål her på Kvinneguiden, men det må kunne kalles en ordentlig skivebom å sammenligne "endel" og "enhaug". "Slutt å skriv" er for øvrig feil i alle mål. Etter "å" trenger du et verb i infinitiv. Konklusjonen her er vel at du ikke akkurat er så kvalifisert innen språk. Kan hende har du andre kvalifikasjoner, hva vet vel jeg. Anonymkode: c8072...6cb 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå