Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 #1 Skrevet 2. februar 2005 Ble innstilt som nr 2 på en stilling for et snaut halvt år siden. Nå lyser arbeidsstedet ut en ny, tilsvarende stilling. Tenker å søke nå også, men bør jeg ha med noe i søknaden som gjør at de "kjenner" meg igjen? Tips til hva jeg kan tilføye, hvis jeg skal det, tas imot med takk!
Gjest Mulle7 - ikke innlogget Skrevet 2. februar 2005 #2 Skrevet 2. februar 2005 Synes du skal skrive nettopp det, jeg! Skriv at du var innstilt som nr. 2 den gangen, og at du fortsatt har lyst å jobbe hos dem - derfor søker du! Det burde jo være et bra argument! - Ikke nødvendig å pakke det inn...
Tosca Skrevet 2. februar 2005 #3 Skrevet 2. februar 2005 Helt enig med Mulle7 her. Det er helt klart at du var interessant første gangen. Det må du bare bruke videre. Det nytter ikke å være beskjeden.
Gjest Turi Skrevet 2. februar 2005 #4 Skrevet 2. februar 2005 Jeg ville ringt og sagt at jeg fremdeles var interessert jeg.
Cand alt Skrevet 2. februar 2005 #5 Skrevet 2. februar 2005 Jeg ville ringt og sagt at jeg fremdeles var interessert jeg. Helt enig. Forhør deg også om det er en intern som er aktuell for stillingen.
nyibyen Skrevet 3. februar 2005 #6 Skrevet 3. februar 2005 Nevn det i søknaden. Det vil være rart ellers, for de husker deg nok fra sist gang. Sånn var det med meg og, søkte for 2. gang på en stilling, og ble innkalt til intervju og da nevnte de også noe jeg hadde skrevet i FØRSTE søknaden, som var 2 år tidligere!! Jeg fikk den jobben, heldigvis. Tror nok ikke det er noe ulempe å ha vist interesse for en jobb i lang tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå