Gå til innhold

Slikking etter orgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

jeg lurer på om dere jenter tenner på om gutten slikker dere etter han har kommet inni dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingenting å si. Har jeg ikke kommet selv så jatakk, men tenner ikke spesielt på at han får i seg sæd. Helt likegyldig. Har jeg kommet selv vil jeg helst vente litt. 

Anonymkode: 1c8f8...720

• Liker 3
Skrevet

Tenker ikke over det. Mannen bryr seg ikke. Han slikker ofte etter sin egen orgasme, men ikke fordi det er noe som tenner han. Han liker å slikke. 

Anonymkode: c1bf5...182

Skrevet

Skulle bare mangle at mannen slikker opp griseriet sitt etterpå, så man slipper å ligge med papir i trusa hele natta:fnise:

Anonymkode: 57c1e...b53

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skulle bare mangle at mannen slikker opp griseriet sitt etterpå, så man slipper å ligge med papir i trusa hele natta:fnise:

Hehe ja, neste gang blir det facesitting etter sexpartner ha tømt sæden sin i meg hvor jeg kommanderer han: slikk fitten min ren:fnise:

Anonymkode: b170d...448

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har hatt mannfolk som har fortalt meg at mange jenter gjør dette og jeg forstår det virkelig ikke! Jeg synes det virker så... Ekkelt. Ligge der hele natten og la det sige ut liksom. Jeg hopper stort sett alltid raskt i dusjen (dusjen kun bena/skrittet) og får ut det som er der og er ren og pen til å sove naken i senga. Alle menn har blitt overraska over det, så det er kanskje bare jeg som ikke klarer bli vant med noe annet dessverre

Anonymkode: 98dc5...cb3

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe ja, neste gang blir det facesitting etter sexpartner ha tømt sæden sin i meg hvor jeg kommanderer han: slikk fitten min ren:fnise:

Hehe, ja man må sette litt krav:P

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt mannfolk som har fortalt meg at mange jenter gjør dette og jeg forstår det virkelig ikke! Jeg synes det virker så... Ekkelt. Ligge der hele natten og la det sige ut liksom. Jeg hopper stort sett alltid raskt i dusjen (dusjen kun bena/skrittet) og får ut det som er der og er ren og pen til å sove naken i senga. Alle menn har blitt overraska over det, så det er kanskje bare jeg som ikke klarer bli vant med noe annet dessverre

Anonymkode: 98dc5...cb3

Jeg må alltid passe på å tisse etter sex..... ellers så blir jeg lett sår og får Urinveisinfeksjon...... ikke så veldig romantisk å hoppe ut av senga, men mannen vet hva som skjer hvis jeg ikke går på do. Så hvis jeg glemmer det minner han meg på det.

Anonymkode: c1bf5...182

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Viktig å bruke mannen som sædcontainer etter samleie:fnise:

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Viktig å bruke mannen som sædcontainer etter samleie:fnise:

Ja. Resirkulering er jo bra for miljøet.

Jeg et ikke fullt så miljøbevisst selv....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...