AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #1 Skrevet 20. desember 2017 Jeg kjøper normal mat i butikken og ferdig med det. Ei venninne av meg en vegetarianer og kjøper vegetarmat i butikkene, samtidig kjøper hun en del pulver fra protein fabrikken og liknende. Hun påstår at det ikke fordyrer maten hennes kontra min mat. Nå har jeg sjekket litt priser og syns det virker dyrere det kostholdet hun har kontra mitt. Nå vet jeg det kommer ann på mengden mat som spises, men hun spiser normale mengder og det samme gjør jeg. Hva er billigst/dyrest? Jeg vet hun sliter med dårlig råd og det er så vondt å se at pengene nesten ikke strekker til hver mnd. Vi er begge 23 år. Anonymkode: d5d46...182
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #2 Skrevet 20. desember 2017 Hennes valg. Hun kan kanskje velge billige vegetariske proteinkilder som bl.a. kikerter (om hun tåler det)? Anonymkode: 39fd4...48a
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #3 Skrevet 20. desember 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøper normal mat i butikken og ferdig med det. Ei venninne av meg en vegetarianer og kjøper vegetarmat i butikkene, samtidig kjøper hun en del pulver fra protein fabrikken og liknende. Hun påstår at det ikke fordyrer maten hennes kontra min mat. Nå har jeg sjekket litt priser og syns det virker dyrere det kostholdet hun har kontra mitt. Nå vet jeg det kommer ann på mengden mat som spises, men hun spiser normale mengder og det samme gjør jeg. Hva er billigst/dyrest? Jeg vet hun sliter med dårlig råd og det er så vondt å se at pengene nesten ikke strekker til hver mnd. Vi er begge 23 år. Anonymkode: d5d46...182 Unngår hun også melk? I såfall: Proteinpulver er laget fra myse som er fra storfemelk... Anonymkode: 39fd4...48a
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #4 Skrevet 20. desember 2017 Mye av vegetarmaten i de ulike vegetarseriene er ganske dyr, men hvis hun lager mye mat fra bunnen av er det billig. En boks med bønner eller erter er da ikke så dyrt. Proteinpulver derimot.. Anonymkode: 9628f...2df
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå