Kalevala Skrevet 22. desember 2017 #21 Skrevet 22. desember 2017 Da barna var mindre, kjøpte jeg gave fra dem til deres far. Det samme gjorde han til meg. Nå ordner de det selv, men får penger av oss til å gjøre det. Faren og jeg gir ikke gaver til hverandre.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #22 Skrevet 22. desember 2017 På 21.12.2017 den 9.34, kisskissbangbang skrev: Jeg gir én gave fra meg og én fra ungene. Og HAN gjør det samme, liksom? Anonymkode: 43ce7...a1e
kisskissbangbang Skrevet 22. desember 2017 #23 Skrevet 22. desember 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og HAN gjør det samme, liksom? Anonymkode: 43ce7...a1e Ja Vi feirer også jul sammen, selv om begge har nye kjærester. Er heldigvis gode venner, veldig glad for det. 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #24 Skrevet 22. desember 2017 Synes det er kjempefint at man viser ungene sine at man kommer så godt overens at man tenker på hverandre i julen gjennom en liten gave. Der forholdet mellom foreldrene er helt skakkkjørt skjønner jeg at det blir vanskelig. Anonymkode: 7b12a...a1a
Minlillesky Skrevet 22. desember 2017 #25 Skrevet 22. desember 2017 Her er det veldig vanlig å gi gaver til hverandre. De er jo en del av familien, selv om vi ikke lengre er sammen. Vi er gode venner alle sammen. Jeg og min datter sendte ned en gave til dem her om dagen, og vi fikk gave tilbake. Og kona til min eks hadde bakt noe til oss i tillegg til gaven. Det var veldig snilt av henne
den Skrevet 22. desember 2017 #26 Skrevet 22. desember 2017 Her har vi alltid gitt både jule og bursdags gave til hverandre. Gir også til hans mor (barets bestemor) og etterhvert også til han og hans nye partner. Nå har "barnet" vårt blitt 18 så den lovpålagte relasjonen oss i mellom her opphørt, men vi gav hverandre gave dette året også. Vi har skapt det viktigste vi begge har i livet sammen så det er greit å vise hverandre respekt (ikke bare via gaver selvfølgelig) For selv om vi ikke passer sammen så er ingen av oss dårlige mennesker. 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2017 #27 Skrevet 22. desember 2017 50 minutter siden, den skrev: Her har vi alltid gitt både jule og bursdags gave til hverandre. Gir også til hans mor (barets bestemor) og etterhvert også til han og hans nye partner. Nå har "barnet" vårt blitt 18 så den lovpålagte relasjonen oss i mellom her opphørt, men vi gav hverandre gave dette året også. Vi har skapt det viktigste vi begge har i livet sammen så det er greit å vise hverandre respekt (ikke bare via gaver selvfølgelig) For selv om vi ikke passer sammen så er ingen av oss dårlige mennesker. Godt sagt! Og veldig ofte er det jo bare sånn det er - to bra mennesker som ikke passer sammen. Anonymkode: 36972...435 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå