AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #1 Skrevet 20. desember 2017 Tror jeg nærmer meg overgangsalderen..... Blir ofte sår. Noen som har et glidemiddel å anbefale? For sensitiv hud? Anonymkode: ce6be...64c
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #2 Skrevet 20. desember 2017 spør i butikken Anonymkode: c7c02...af9
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #3 Skrevet 20. desember 2017 Pjur woman nude, enste jeg ikke reagerer på Anonymkode: 4ab23...3ee
Gravity Skrevet 20. desember 2017 #4 Skrevet 20. desember 2017 10 minutter siden, AnonymBruker said: Pjur woman nude, enste jeg ikke reagerer på Anonymkode: 4ab23...3ee Hvordan reagerer du på andre?
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #5 Skrevet 20. desember 2017 52 minutter siden, Gravity skrev: Hvordan reagerer du på andre? Svir og blir sår. Noen er så ille at det svir bare jeg får det på slimhinnene, sånn brennende svie. Anonymkode: 4ab23...3ee
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2017 #6 Skrevet 20. desember 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Pjur woman nude, enste jeg ikke reagerer på Anonymkode: 4ab23...3ee Må legge til at det kan sette flekker på laken og undertøy, eneste minuset. Anonymkode: 4ab23...3ee
Gjest Alterego666 Skrevet 20. desember 2017 #7 Skrevet 20. desember 2017 Partner og jeg går fradvis mer og mer over til Baby Oil. Irriterer ikke og tørker ikke inn. Minus for søl på sengetøy her også. Et håndkle fikser den saken om en klarer å se 30 sekunder fremover. Det er jo ikke bestandig tilfelle.....
Gjest A National Acrobat Skrevet 20. desember 2017 #8 Skrevet 20. desember 2017 19 minutter siden, Alterego666 skrev: Partner og jeg går fradvis mer og mer over til Baby Oil. Irriterer ikke og tørker ikke inn. Minus for søl på sengetøy her også. Et håndkle fikser den saken om en klarer å se 30 sekunder fremover. Det er jo ikke bestandig tilfelle..... Det kan lett gi sopp. Man skal ikke bruke babyolje. Selv om mange 1-2 generasjoner over meg ofte sverger til babyolje, fordi det er det eneste de vet om, eller i tillegg til vaselin. Man bør bruke et glidemiddel, som er vannbasert. Det finnes forskjellige for sensitiv hud også. På apoteket får man kjøpt et glidemiddel fra vivag serien.
Gjest Alterego666 Skrevet 20. desember 2017 #9 Skrevet 20. desember 2017 2 timer siden, A National Acrobat skrev: Det kan lett gi sopp. Man skal ikke bruke babyolje. Selv om mange 1-2 generasjoner over meg ofte sverger til babyolje, fordi det er det eneste de vet om, eller i tillegg til vaselin. Man bør bruke et glidemiddel, som er vannbasert. Det finnes forskjellige for sensitiv hud også. På apoteket får man kjøpt et glidemiddel fra vivag serien. Ingen problemer med sopp her i gården.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå