Gå til innhold

Liker vi kvinner best aktive menn ?

Anbefalte innlegg

Gjest NotNaomi
Skrevet

Jeg gjør. Bare å se at de gjør noe liksom. Bruker kroppen. Om han ligger under bilen og mekker. Setter opp noen hyller. Leker med barn. Tar oppvasken ( og annet husarbeid ). Går tur med barna eller hunden ( e ). Det syns jeg er tiltrekkende altså. Men en skal jo ikke sitte å glo på liksom , men bidra og å gjøre det sammen :-)

Det verste jeg ser er menn som BARE sitter og gamer. Som sitter i sofaen og ser på sport. Som er late og uengasjerte. Som kun beveger seg ut på guttekveld på puben. Nei , det er nitrist ! 

Menn må bevege på seg. Det er sexy :-)

Min mening. Deres ?

Ps. Dette gjelder menn som er friske fysisk altså. Har de en fysisk greie som gjør at de ikke greier å gjøre så mye , så er det noe annet. Men da liker jeg at de heller leser eller hører på musikk framfor å game hele tiden. Men meg om det.

Hva mener dere ? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva har dette med menn å gjøre, det gjelder begge kjønn

Anonymkode: f23e9...dcf

• Liker 5
Gjest NotNaomi
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

hva har dette med menn å gjøre, det gjelder begge kjønn

Anonymkode: f23e9...dcf

Åh! Nå snakker jeg om hva vi kvinner liker. Og lær deg å lese :-) se hva jeg skrev da.

Skrevet

Ikke for min del. Liker ikke overvektige, men man kan lett være normalvektig selv med mye stillesitting. For meg er det ikke viktig at partner trener mye eller er mye ute i aktivitet. Min nåværende partner trener ikke så mye

Anonymkode: 93818...386

Gjest NotNaomi
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for min del. Liker ikke overvektige, men man kan lett være normalvektig selv med mye stillesitting. For meg er det ikke viktig at partner trener mye eller er mye ute i aktivitet. Min nåværende partner trener ikke så mye

Trenger ikke trene :-) men se at de er opptatte av noe som de må bruke kroppen på. Jeg driter i om en mann veier 10 kg + jeg altså. Bare han GJØR noe. 

Skrevet
14 minutter siden, NotNaomi skrev:

Jeg gjør. Bare å se at de gjør noe liksom. Bruker kroppen. Om han ligger under bilen og mekker. Setter opp noen hyller. Leker med barn. Tar oppvasken ( og annet husarbeid ). Går tur med barna eller hunden ( e ). Det syns jeg er tiltrekkende altså. Men en skal jo ikke sitte å glo på liksom , men bidra og å gjøre det sammen :-)

Det verste jeg ser er menn som BARE sitter og gamer. Som sitter i sofaen og ser på sport. Som er late og uengasjerte. Som kun beveger seg ut på guttekveld på puben. Nei , det er nitrist ! 

Min mening. Deres ?

Ps. Dette gjelder menn som er friske fysisk altså. Har de en fysisk greie som gjør at de ikke greier å gjøre så mye , så er det noe annet. Men da liker jeg at de heller leser eller hører på musikk framfor å game hele tiden. Men meg om det.

Hva mener dere ? 

Man gjør jo noe når man løfter på fjernkontrollen, tar ennå en slurk av pilsen eller graver etter mer potetgull. 

Anonymkode: 26316...e31

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, NotNaomi said:

Trenger ikke trene :-) men se at de er opptatte av noe som de må bruke kroppen på. Jeg driter i om en mann veier 10 kg + jeg altså. Bare han GJØR noe. 

Partner spiller og snakker med venner, samt leser nyheter og bøker på skjerm. Så for min del er det helt ok. 

Gjest NotNaomi
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man gjør jo noe når man løfter på fjernkontrollen, tar ennå en slurk av pilsen eller graver etter mer potetgull. 

Anonymkode: 26316...e31

Ja. Og det er skikkelig sexy. 

Gjest Overrasket
Skrevet

Aktive kvinner er dødsheite, så skjønner godt om det går andre veien også.

Gjest NotNaomi
Skrevet
1 minutt siden, Overrasket skrev:

Aktive kvinner er dødsheite, så skjønner godt om det går andre veien også.

Ja. Tror det går begge veier så klart. Å se at kroppen er i funksjon ( så lenge en er frisk ) er sexy. At en er i bevegelse. 

Skrevet

Det er jo godt å høre. Selv finner jeg ikke en eneste ting jeg liker med det annet kjønn utover de færre unntak med en herlig figur.

Gjest Overrasket
Skrevet
4 minutter siden, NotNaomi said:

Ja. Tror det går begge veier så klart. Å se at kroppen er i funksjon ( så lenge en er frisk ) er sexy. At en er i bevegelse. 

Stemmer. Så er sofasitting og TV-titting ikke akkurat sexy, så det er naturlig at det motsatte av noe usexy er sexy. 

Gjest NotNaomi
Skrevet
4 minutter siden, Jens Even skrev:

Det er jo godt å høre. Selv finner jeg ikke en eneste ting jeg liker med det annet kjønn utover de færre unntak med en herlig figur.

Ups. Men takk for innspill liksom.

Skrevet

Aktive kvinner er hot, de må bare passe på å dusje ofte.

Anonymkode: 44d8c...74e

Gjest NotNaomi
Skrevet

Så late passive mennesker da. Er ikke særlig sexy.

Skrevet
41 minutter siden, NotNaomi skrev:

Min mening. Deres ?

Hva mener dere ? 

Ja, det gjør dere!

Anonymkode: 3fbec...501

Skrevet

Gamere er nok ikke så hot, men det er alliekvel en drøss av de som er i dysfunksjonelle forhold. Damene klarer vel ikke bedre.

En aktiv mann er en produktiv mann. Og en produktiv mann trigger horemonene til damene, og dermed blir hun mer interessert og tiltrukket av han, Elementær biololgi.

Anonymkode: 30758...e5b

Skrevet

Nja. Jeg er kanskje litt sær på akkurat den biten. Jeg synes den typiske mannen som trener på treningssenter er litt turn-off. Men det at han bruker kroppen litt ellers tror jeg jeg anser som en fordel ja :Knegg:

Gjest NotNaomi
Skrevet
3 minutter siden, heipådegsann skrev:

Nja. Jeg er kanskje litt sær på akkurat den biten. Jeg synes den typiske mannen som trener på treningssenter er litt turn-off. Men det at han bruker kroppen litt ellers tror jeg jeg anser som en fordel ja :Knegg:

Skjønner ikke hvorfor flere av dere tror jeg mener treningssenter ? Var ikke nevnt med ett ord i HI .

Skrevet

Nei, jeg er lat og liker late folk. Drømmejenta mi er ei som godt kan finne på å sitte i godstolen hele helga og lese Dostojevskij.

Anonymkode: 1144f...282

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...